واکنش علی نژاد به استعفای محمد بنا

مهدی علی نژاد نسبت به استعفای محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی علی‌نژاد گفت: گزارش عملکرد خوبی از تکواندو ارائه شد. گزارش حسابرس هم نشان داد شرایط مطلوب بوده است. فدراسیون تکواندو یکی از برترین فدراسیون‌های ایران بوده است. هر جایی که با برنامه و فکر انجام شود موفقیت‌ها به دست می‌آید.

وی ادامه داد: فدراسیون تکواندو توفیقات خوبی داشته است. در نهایت برنامه‌های سال 99 به تصویب رسید. با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو ایران یکی از بهترین فدراسیون‌های ملی انتخاب شد که توفیق بزرگی بود و من این موفقیت را به خانواده تکواندو تبریک می‌گویم. تکواندو وضعیت خوبی دارد و جزو فدراسیون‌های پرافتخار، سرپا و با انسجام است.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه تکواندو جزو برترین‌ها بود و با چه المانی این انتخاب صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مدیریت باثباتی در طول این سالها به همراه یک تیم قوی بوده که در حوزه فنی و مدیریت خوب کار کرده‌اند. همکاری استان‌ها و همگرایی به همراه حمایت وزارت و کمیته باعث موفقیت این فدراسیون شده است.

علی‌نژاد درباره اعزام نمایندگان جودو به دادگاه بین‌المللی ورزش، خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که انجام شد، با تلاش‌های وزارت ورزش و وزارت خارجه ویزا صادر شد. شما می‌دانید ویزاهای کشورهای اروپایی به راحتی صادر نمی‌شود و اگر صادر شود باید افراد 14 روز در قرنطینه باشند که این امکان فراهم نبود. گرفتن ویزا کار بسیار دشواری بود. جا دارد از وزارت خارجه تشکر کنم آنها به ما کمک کردند و ویزاها صادر شد. لایحه خوبی تهیه شده است و حتما دوستانی که می‌روند تلاش می‌کنند از حقوق ایران دفاع کنند اما باید ببینیم شرایط دادگاه به چه صورت خواهد بود. نمی‌توانیم از سوی دادگاه قضاوت کنیم اما امیدواریم تعلیق و ظلمی که به خانواده جودو شده برداشته شود.

وی همچنین درباره رفتن بنا، تصریح کرد: رفت و آمد مربیان و انتصاب آنها در حوزه وزارت ورزش نیست. فدراسیون‌ها مستقل تصمیم گیرنده هستند. دبیر به اوضاع مسلط است. او هم مدیر است و هم قهرمان. مطمئن هستم فدراسیون کشتی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید