واکنش شهاب زاهدی به خبر بازگشت به پرسپولیس+عکس

مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت که در سال‌های اخیر لژیونر شده و در تیم المپیک دونتسک بازی می‌کند، بازگشت خود به پرسپولیس را برای لیگ بیستم منتفی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از رسمی شدن جدایی علی علیپور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جایگزین او آغاز شد؛ یحیی گل محمدی صبح امروز خبر حضور شهریار مغانلو را تکذیب کرد تا نام وی از میان گزینه‌های مطرح شده برای جایگزینی علیپور کنار رود. با این حال گزینه بعدی شهاب زاهدی بود که سابقه چهار سال حضور در تیم پرسپولیس را دارد و پس از جدایی از این تیم توانست پله‌های ترقی را طی کند و اکنون در لیگ اوکراین برای تیم المپیک دونتسک بازی می‌کند.

مدیران پرسپولیس برای جلب رضایت اوکراینی‌ها باید 500 هزار دلار به عنوان هزینه رضایت‌نامه او پرداخت می‌کردند و مذاکراتی برای جذب قرضی او انجام دادند اما در نهایت زاهدی در پستی اینستاگرامی، مذاکره مدیران سرخ‌پوش با مسئولان باشگاه المپیک دونتسک را بی‌نتیجه خواند و اعلام کرد که ماحصل این مذاکرات مانع بازگشت دوباره او به فوتبال ایران شده است تا گزینه بعدی جانشینی علی علیپور هم این‌چنین کنار برود.

حالا باید دید با توجه به وعده مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که عصر امروز پس از ترک باشگاه به خبرنگاران اعلام کرد و گفت سرخ‌پوشان یک مهاجم جذب خواهند کرد، گزینه جدید پرسپولیس کدام بازیکن خواهد بود؟ گزینه‌ای که به احتمال فراوان فردا از آن رونمایی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید