ترابی رفت اما 35 درصد قراردادش به پرسپولیس می رسد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که با جدایی ناگهانی خود به این باشگاه و هوادارانش شوک وارد کرد قرار است 35 درصد را به این باشگاه بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نحوه جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس باعث ناراحتی شدید هواداران از این بازیکن و البته دلخوری یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان شد.

فارس نوشت:‌مهدی ترابی در قراردادش بندی داشت مبنی بر اینکه اگر باشگاه تا پایان فصل نتواند 90 درصد قراردادش را بدهد می توانست قراردادش را یک طرفه فسخ کند. او با استناد به همین بند با توجه به اینکه 7درصد از مطالباتش تا رسدین به 90 درصد مانده بود هفته گذشت به طور ناگهانی در باشگاه حاضر شد و این بند خود را فعال کرد.

ترابی در حالی اقدام به این کار کرد که در قرارداد او بندی دیگری هم وجود داشت در این راستا که اگر پیشنهادی از خارج داشته باشد با پرداخت 35 درصد به باشگاه پرسپولیس می تواند لژیونر شود اما نحوه رفتار این بازیکن باعث شد تا خیلی از افراد به او خرده بگیرند که وی بدون توجه به شرایط باشگاه و برای اینکه 35 درصد را به این باشگاه ندهد برای تنها 7 درصد پرداخت نشدن مطالباتش تا 90 درصد اقدام به فسخ کرده است.

ظاهرا تماس هایی که با این بازیکن گرفته شده باعث شد تا ترابی برای جبران این جدایی اعلام کند آن 35 درصدی که بابت لژیونر شدن باید به باشگاه می پرداخته را با وجود فسخ قرارداد به پرسپولیس می دهد. 

البته او از سرخپوشان طلب دارد و ظاهرا قصد دارد این طلب را در ازای 35 درصد ببخشد و مابقی پول تا رسیدن به 35 درصد را به باشگاه بدهد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید