AFC: لیگ قهرمانان آسیا را در سال جاری تمام می کنیم

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که دیگر تاخیر در لیگ قهرمانان آسیا حتی با وجود بدتر شدن شرایط کرونایی به وجود نخواهد آمد و پرونده این رقابت ها در سال جاری بسته خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از الوطن، ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد و وقفه ای طولانی قرار است که از ۱۴ سپتامبر در قطر  برگزار شود.

ایسنا نوشت:‌ یک روزنامه ژاپنی اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که دوباره لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتد که دبیر کل AFC چنین چیزی را رد کرد.

داتو ویندسور گفت: اطمینان داریم که پرونده لیگ قهرمانان آسیا در سال جاری بسته خواهد شد. اولویت با سلامت بازیکنان است اما برنامه این است که بازی ها در سال ۲۰۲۰ به پایان رسند و به این قول خود پایبند خواهیم بود.

او درباره بازی های فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: برنامه ما این است که در سال ۲۰۲۱ هم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود البته باید سلامت بازیکنان را اولویت قرار دهیم.

دبیر کل AFC درباره استفاده از VAR از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری گفت: نگرانی برای این موضوع وجود ندارد. ما پیش از این هم در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از VAR استفاده کردیم و داوران در این زمینه تجربه لازم را کسب کرده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید