هاورتس رسماً به چلسی پیوست

هافبک بازیساز تیم فوتبال بایرلورکوزن به صورت رسمی قرارداد خود با تیم فوتبال چلسی را امضا کرد و به ششمین خرید تابستانی این تیم تبدیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کای هاورتس بازیکن آلمانی تیم فوتبال بایرلورکوزن با عقد قراردادی 70 میلیون پوندی به جدیدترین خرید تابستانی تیم فوتبال چلسی تبدیل شد.

تسنیم نوشت:‌ او روز گذشته (جمعه) اردوی تیم ملی آلمان در لیگ ملت‌های اروپا را ترک و به لندن سفر کرد تا تست پزشکی چلسی را انجام دهد و با پذیرفته شدن در این تست قرارداد پنج ساله‌اش با آبی‌پوشان استمفوردبریج را امضا کرد.

هاورتس 21 ساله که دومین خرید آلمانی این فصل چلسی پس از تیمو ورنر بازیکن سابق لایپزیگ است، در حالی به چلسی می‌پیوندد که لورکوزن در ابتدا برای فروش او 90 میلیون پوند طلب کرده بود. چلسی اما توانست رقم پایه قرارداد را 20 میلیون پوند کاهش دهد و در عوض پاداش‌هایی مرتبط با عملکرد بازیکن برای لورکوزن در نظر بگیرد.

بازیکن جدید تیم تحت هدایت فرانک لمپارد پس از عقد قرارداد با چلسی به سایت این باشگاه گفت: «بسیار خوشحالم و مایه افتخار است که به چلسی ملحق شدم. برای من پیوستن و بازی در تیمی بزرگ مانند چلسی یک رؤیا بود که به حقیقت پیوست. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با بازیکنان و مربیان تیم هستم».

با اضافه شدن هاورتس به چلسی پس از نزدیک به دو ماه مذاکره، مجموع ارقام هزینه شده توسط این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان امسال به بیش از 200 میلیون پوند افزایش یافت. پیش از او، بازیکنانی مانند حکیم زیاش، تیمو ورنر، بن چیلول، مالانگ سار و تیاگو سیلوا به آبی‌پوشان لندن پیوسته بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید