توریع واکسن کرونا از آبان ماه

نیویورک تایمز عنوان کرد: توزیع واکسن کرونا از میانه پاییز در تمامی ۵۰ ایالت آمریکا آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ توزیع واکسن کرونا از میانه پاییز در تمامی ۵۰ ایالت آمریکا آغاز خواهد شد. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها دولت ترامپ طی بیانیه‌ای به مقامات بهداشتی ایالت‌ها اعلام کرد، برای دریافت واکسن کرونا در ماه نوامبر آماده باشند. 

ایرنا نوشت:‌ براساس بیانیه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، مقامات بهداشتی همه ۵۰ ایالت و پنج شهر بزرگ آماده توزیع واکسن کرونا به کارکنان بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی و سایر گروه‌های پر خطر در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر (نهم آبان تا ۱۰ آبان) باشند. 

دکتر آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی و دکتر استفان هان مدیر بخش دارو و غذای آمریکا در گفتگوهای اخیر اظهار داشتند که در صورت مثبت بودن داده‌ها، قبل از اتمام آزمایشات واکسن در دسترس گروه‌های خاص قرار خواهد گرفت. 

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون ۱۸۴ هزار نفر در کشور جان خود را از دست داده‌اند و دولت ترامپ با ناکارآمدی در مهار این ویروس مرگبار تنها به وعده در مورد واکسن کرونا بسنده کرده است. 

برخی تحلیل گران می گویند کرونا می تواند بر سرنوشت انتخابات آمریکا نیز اثر بگذارد،در حال حاضر برخی از مردم از عملکرد دولت در مدیریت کرونا ناراضی هستند و توزیع واکسن شاید بتواند به کمک ترامپ بیاید.

نتایج نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک  کاهش محبوبیت ترامپ در دوران کرونا و نارضایتی از مدیریت دولت در زمان شیوع این ویروس را تایید می کند. براساس نتایج ۴۱ درصد از رای دهندگان عملکرد دولت ترامپ در مهار کرونا را تایید و ۵۷ درصد رای دهندگان مخالف عملکرد وی هستند. 

براساس این نظرسنجی، ۵۰ درصد از رای دهندگان با وجود ترامپ در کاخ سفید احساس بی‌امنیتی می‌کنند و تنها ۳۵ درصد با بودن دولت ترامپ احساس امنیت در کشور دارند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید