المپیکی‌های تکواندو به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اردوی تیم‌های ملی تکواندو پس از ماه ها تعطیلی، طی روزهای آتی با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از سر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ آرش فرهادیان درباره زمان از سرگیری اردوی تیم های ملی تکواندو پس از صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: هنوز به فدراسیون تکواندو ابلاغ رسمی نشده و کماکان منتظریم که هر چه سریع‌تر اردوی تیم های ملی تکواندو را از سر بگیریم.

 رییس سازمان تیم های ملی تکواندو خاطرنشان کرد: فکر می کنم با توجه به تعطیلات روزهای گذشته نهایتا طی یکی دو روز آینده مجوز تمرینات ما به فدراسیون ابلاغ شود.

وی درباره زمان احتمالی آغاز اردوها، گفت: به این جمع بندی رسیده ایم که از ابتدای هفته آینده و با حداقل نفرات که حضورشان در اردو مورد نیاز است، اردوهایمان را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر بگیریم.

فرهادیان در پاسخ به این سوال که چه نفراتی به اردو دعوت می شوند، گفت: آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو ورزشکار المپیکی تکواندوی ایران به همراه سجاد مردانی و یک ورزشکار دیگر  در بخش پسران به اردو دعوت می شوند.

وی در پایان گفت: در بخش دختران نیز نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند به همراه دو یا سه حریف تمرینی که از آمادگی خوبی برخوردارند به اردو دعوت می شوند، درباره این موضوع نیز با سرمربی تیم ملی و نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید