واکنش ورزشی ها به درگذشت سرژیک تیموریان+تصاویر

علی دایی ، علی کریمی، یحیی گل محمدی، جواد کاظمیان،‌مهدی رحمتی، مرتضی هاشمی،‌فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال به درگذشت سرژیک تیموریان واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ برخی ورزشکاران با ارسال پستی در اینستاگرام به خبر درگذشت سرژیک تیموریان واکنش نشان دادند.

تسلیت علی دایی به آندرانیک تیموریان در پی درگذشت سرژیک

10

تسلیت باشگاه استقلال

 این پیشکسوت ارزنده مدتی پیش به دلیل یک سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی جدی شد و بعد از هفته‌ها مبارزه، امروز به دلیل صدمات ناشی از آن تصادف، درگذشت.

باشگاه استقلال به این وسیله درگذشت سرژیک تیموریان را به خانواده محترم تیموریان، دوستان و همبازیان آن مرحوم و هواداران استقلال تسلیت می‌گوید.

تسلیت فدراسیون فوتبال 

سرژیک تیموریان بازیکن شایسته پیشین فوتبال کشورمان دارفانی را وداع گفت. تیموریان امروز و در ادامه سانحه‌ای که او را به کما برده بود علائم حیاتی را از دست داد و از دنیا رفت.

فدراسیون فوتبال این ضایعه را به خانواده تیموریان به ویژه آندرانیک برادر گرامی سرژیک تیموریان و آحاد جامعه ورزش تسلیت گفته و برای آن مرحوم مغفرت از درگاه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارد.

باشگاه ماینتس آلمان با انتشار این تصویر، درگذشت سرژیک تیموریان را به خانواده او تسلیت گفت.

14

1

واکنش ورزشی ها به درگذشت سرژیک تیموریان

واکنش ورزشی ها به درگذشت سرژیک تیموریان

واکنش ورزشی ها به درگذشت سرژیک تیموریان

t1ZnrqIcuizi

 

ادموند بزیک، مهاجم سابق پرسپولیس در واکنش به درگذشت سرژیک تیموریان گفت: «حالم خوب نیست. دلم گرفته از درگذشت سرژیک و هنوز این اتفاق تلخ را باور نمی‌کنم و یاد بازی‌ها و خاطره‌هایش می‌افتم. اصلاً فکر نمی‌کردم که سرژیک را از دست بدهیم. به آندو تسلیت می‌گویم و می‌دانم روز سختی را خواهد داشت. امیدوارم صبور باشد و خدا به او صبر بدهد. به دوستان و فوتبالدوستان ارامنه هم تسلیت می‌گویم. نمی‌دانم واقعاً باید چه بگویم، اما امروز برادرم رو از دست دادم.»

واکنش ورزشی ها به درگذشت سرژیک تیموریان

دیدگاه تان را بنویسید