بارش باران در نواحی شمالی کشور از فردا

براساس نقشه‌های پیش بینی هواشناسی فردا (یکشنبه ۹ شهریور) و دوشنبه ۱۰ شهریور برای استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه سواحل شرقی رگبار باران گاهی همراه با اُفت دما پیش بینی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ براساس گزارش سازمان هواشناسی،  فردا (یکشنبه ۹ شهریور) و دوشنبه ۱۰ شهریور برای استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه سواحل شرقی استان گلستان و نیز برای خراسان شمالی و بخش‌های شمالی خراسان رضوی، رگبار باران همراه با اُفت دما پیش بینی می‌شود.

طبق این گزارش، بیشترین حجم بارش‌ها در استان‌های گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

همچنین طی این مدت، با افزایش سرعت وزش باد در نیمه شرقی کشور، اُفت نسبی دما در این منطقه رخ می‌دهد و در منطقه زابل نیز وزش باد شدید، سبب خیرش گرد خاک خواهد شد.

این سازمان اعلام کرد:‌ بعدازظهر فردا برای جنوب فارس و ارتفاعات شرق هرمزگان افزایش ابر همراه با بارش‌های پراکنده را انتظار داریم.

همچنین در بعدازظهر دوشنبه ساعاتی از سه شنبه (۱۱ شهریور) و چهارشنبه (۱۲ شهریور) در ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های غربی کشور افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد. سازمان هواشناسی امروز و فردا دریای خزر به ویژه بخش شرقی آن، مواج است.

آسمان پایتخت نیز تا سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در ارتفاعات تهران بعدازظهر‌ها و اوایل شب، افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

دمای تهران امروز ۳۴ درجه است و فردا و نیز دوشنبه، روند کاهشی دما در تهران پیش بینی می‌شود.  پیشینه دما نیز ۳۱ درجه خواهد بود.

طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تمامی مسیرهای مواصلاتی با تردد روان همراه بوده و تنها آزادراه تهران_شمال در مسیر ابتدایی به کرج مرزن آباد تا اعلام بعدی یک طرفه خواهد بود.

همچنین جاده چالوس از ساعت ۱۸ روز شنبه و ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه به سمت کرج یکطرفه خواهد شد. جاده هراز هم از ساعت ۱۶ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه به سمت تهران یکطرفه می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید