راهکاری برای سلامت پوست؛

صابون را کنار بگذارید

پوست یکی از بزرگترین اندام ماست که در حفظ سلامت ما نقش مهمی دارد، و می توانیم برای حفظ سلامت آن ها برای صابون های شیمیایی جایگزین هایی پیدا کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
 
جی پلاس، پوست ما یکی از بزرگترین اندام ما است و در حفظ سلامت ما نقش اساسی دارد. در نتیجه محافظت از پوستمان می تواند بسایر امر مهمی باشد که بخشی از این نگهداری توسط صابون هایی است که در هنگام استحمام از آن ها استفاده می کنیم. اما استفاده از صابون های شیمیایی می تواند راه مناسبی برای پوست ما باشند؟ آیا جایگزینی برای آن ها است؟

 

شما دیگر به صابون نیازی نخواهید داشت، آن ها را کنار بگذارید

پوست ما یکی از بزرگترین اندام ما است و در حفظ سلامت ما نقش اساسی دارد. در نتیجه محافظت از پوستمان می تواند بسایر امر مهمی باشد که بخشی از این نگهداری توسط صابون هایی است که در هنگام استحمام از آن ها استفاده می کنیم. اما استفاده از صابون های شیمیایی می تواند راه مناسبی برای پوست ما باشند؟ آیا جایگزینی برای آن ها است؟

در طی سال های زیاد به خوبی ثابت شده است که صابون های معمولی در واقع با مخلوط کردن چربی یا روغن با قلیاب ساخته می شوند. کی می تواند در نتیجه آن علاوه بر از بین بردن باکتری های سالم پوست روغن های حیاتی و لازم پوست نیز از بین برود.

نکته اصلی این است که استفاده از صابون بسیار غیر ضروری است. بله درست است نیازی نیست در استحمام های روزانه خود از صابون استفاده کنید بلکه تنها چیزی که نیاز دارید تا پوست تان را با آن پاک کنید فقط آب است.

آب می تواند به تنهایی کثیفی را از روی پوست شما پاک کند و روغن های لازم پوست تان را نیز حفظ کند اما در مواقعی شما نیاز به یک شوینده طبیعی نیز نیاز خواهید داشت مانند:

  • روغن های پاک کننده پوست
  • استفاده از براش بدن و ماساژ دادن پوست بدن
  • ساختن و استفاده از یک اسکراب پوست خانگی

 

دیدگاه تان را بنویسید