علت قبول همکاری امین تارخ در سریال "آقازاده" چه بود؟

«امین تارخ» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تا جایی که می‌توانستم در خانه ماندم و مواردی را چون شستن دست و زدن ماسک و سایر موارد بهداشتی، رعایت کردم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ امین تارخ بازیگر سینما و تلویزیون  در مورد شرایط این روزهای زندگی خود افزود: این روزها مشغول کاری نیستم؛ البته تا این اواخر مشغول سریال آقازاده بودم که به پایان رسید.

تارخ تصریح کرد: سریال آقازاده در این مدت پس از شیوع ویروس کرونا تنها کاری بود که انجام دادم و در حال حاضر استراحت می‌کنم.

این بازیگر سینما با اشاره به پیشنهادهایی که در این مدت برای بازی به وی شده است، خاطرنشان کرد: در این چند ماه هم فیلم سینمایی پیشنهادشده است و هم سریال که هیچ‌کدام ترغیبم نکردند که کار کنم، قرار هست کار کنم اما نه هر کاری.

تارخ در توضیح علت حضور خود در سریال آقازاده تصریح کرد: کار خوبی بود به همین دلیل حضور در آن را پذیرفتم، ضمن این که این کار کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه خوبی داشت.

وی در انتها و با اشاره به مشکلاتی که این روزها وجود دارد و بعضا باعث اوج گرفتن شیوع بیماری کووید ۱۹ شده، اظهار داشت: نمی‌شود همه‌چیز را به گردن مردم انداخت زیرا برخی مشکلات ریشه در مسائل کلان دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید