ویدئو/ازدواج یک بیمار کرونایی در بخش آی سی یو

بیمار کرونایی که در بخش آی سی یو بیمارستان بستری بود، مراسم ازدواجش را برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از ۸ ماه می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر «ووهان» چین مشاهده شد. ابتلا به کرونا تاکنون در ۲۱۳ کشور جهان گزارش شده است و بیش از ۲۳ میلیون تن را آلوده کرده که متاسفانه بیش از ۸۱۲ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

شیوع کرونا در جهان موجب اختلال در برگزاری بسیاری از رویداد‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... شده است. با این حال برخی از افراد در همین شرایط سخت نیز تصمیم به برگزاری مراسم‌های خود کردند مانند ازدواج یک زوج آمریکایی در یکی از بیمارستان‌های این کشور.

در حالی که «کارلوس مونیز»، داماد جوان اهل تگزاس به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود تصمیم گرفت تا مراسم ازدواج خود را با دختر مورد علاقه اش برگزار کنند. کارلوس که در بخت مراقبت‌های ویژه بیمارستان «سن آنتونیو متُدیست» بستری است ازدواج خود را با دختر مورد علاقه اش «گِرِیس» در این بیمارستان جشن گرفت. مراسم ازدواج این زوج با حضور یک کشیش محلی و تعدادی از پرسنل بیمارستان در روز سه شنبه تاریخ ۱۱ آگوست برگزار شد.

 

گفتنی است؛ ویدئوی ازدواج این زوج جوان در بیمارستان پس از انتشار در صفحه فیسبوک آن بیمارستان تاکنون بیش از ۸۴۰۰ بیننده داشته است. در توضیح این ویدئو آمده بود: «لحظه‌ای به یادماندنی و خاص که نه تنها شادی را برای بیمار و خانواده او به ارمغان آورد بلکه یک پیروزی بزرگ برای پرسنل حاضر در خط مقدم کرونا در بیمارستان متدیست بود.»

دیدگاه تان را بنویسید