رئیس کمیته داوران فدراسیون: زاهدی فر انتخاب کمیته داوران برای داربی نبود!

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌محمدحسین زاهدی‌فر انتخاب ما برای داربی پایتخت نبود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ اسماعیل صفیری در مورد اظهارات رضا کرمانشاهی مبنی بر اینکه او داور داربی بوده، گفت:کمیته داوران یک زیرمجموعه به نام کمیته چیدمان داوری دارد که شامل بنده، آقایان شکور و نیرویار هستند. طبق مصوبه ای‌اف‌سی و فدراسیون فوتبال، ما چیدمان داوران در لیگ برتر و لیگ یک را انجام می‌دهیم.

وی افزود: طبق روال، داوران نیمه نهایی جام حذفی را انتخاب کردیم و جهت ابلاغ اسامی را به دپارتمان داوری ارسال نمودیم که متأسفانه امروز متوجه شدیم که داور و ناظر بازی تغییر کرده‌اند. انتخاب ما برای قضاوت در داربی محمدحسین زاهدی‌فر نبود و ناظر داوری هم آقای شکور، اما در کمال تعجب دیدیم که داور مسابقه محمدحسین زاهدی‌فر شده و ناظر داوری هم حسن کامرانی‌فر، اینها انتخاب کمیته داوران نبودند. 

سفیری تصریح کرد: کمیته داوران هیچ مسئولیتی در مورد انتخاب این داور برای داربی برعهده نخواهد گرفت. کرمانشاهی انتخاب ما برای قضاوت در این مسابقه بود و دومین گزینه ما هم پیام حیدری بود. 

وی در مورد اینکه کرمانشاهی گفته شما از سمت خود استعفا کرده‌اید، اظهار داشت: وقتی کمیته داوران مستقل نباشد و نتواند نظراتش را اجرایی کند، فضا برای کار کردن مهیا نیست. با این حال خیلی‌ها در داخل فدراسیون و خارج آن منتظر چنین لحظاتی بودند و برای آن لحظه‌شماری می‌کردند، اما سوابق و عملکرد اشخاص نظر می‌دهد. 

وی در مورد اینکه ممکن است داور داربی پایتخت تغییر کند، گفت: من دیگر این مسئله را پیگیری نمی‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید