بختیاری زاده: مسئولیت اخراج رحمتی و نتایج شهرخودرو را برعهده می‌گیرم

سرمربی شهر خودرو گفت: نتیجه بازی فردا با نساجی هرچه که باشد را برعهده می‌گیریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری آخرین دیدار شهرخودرو در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: فکر می کنم در این ۴، ۵ بازی گذشته، تیم شهرخودرو شایستگی پیروزی را داشت، اما به دلایل مختلف نتوانستیم پیروز شویم. در بازی با سپاهان که جنبه فینال داشت، بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: این شکست چند دلیل داشت. سپاهان از امتیاز میزبانی برخوردار بود، خودمان هم صادقانه بگویم کیفیت قبل را نداشتیم. مقابل استقلال و تراکتور به مراتب بهتر کار کردیم. هدف ما این بود که در اصفهان امتیاز بگیریم و بازی را ببریم، اما نتوانستیم نمایش خیلی خوب خود را اجرا کنیم.

سهراب بختیاری‌زاده تصریح کرد: درست است که برد یا باخت در بازی فردا، کمکی به ما نمی‌کند اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم. لیگ نوزدم، لیگ سنگینی بود و بالاخره روبه پایان است. بعد از لیگ باید برای جام باشگاه‌های آسیا ریکاوری کنیم، این بازی می‌تواند پیشبازی خوبی برای حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

سرمربی شهرخودرو در خصوص بی‌انگیزگی نساجی گفت: اگر بخواهم راجع به تیم خوب نساجی صحبتی کنم، باید بگویم که این تیم در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و تیم قابل احترامی است. آنها فوتبال را ساده بازی می‌کنند و بسیار پرتلاش هستند. تحت هر شرایطی چه نساجی و چه تیم دیگر، در مشهد هر تیمی را می‌توانیم تحت فشار بگذاریم و برنده باشیم.

وی افزود: در هفته‌های اخیر شایسته برد بودیم، اما رقم نخورد. امیدوارم فردا بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

سهراب بختیاری‌زاده در خصوص آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و کنار گذاشتنش توسط وی گفت: قبل از یک بازی مهم، نمی‌خواهم تمرکز خودم و مجموعه را به سمت حواشی ببرم. ابتدا باید از مدیریت باشگاه و مجموعه شهرخودرو تشکر کنم که با حمایت از تصمیم من، در مورد این مساله، از اصالت فوتبال دفاع کردند.

وی افزود: خیلی راحت بگویم تا زمانی‌که من در شهرخودرو هستم، هر بازیکنی که در چارچوب مسائل حرفه‌ای نباشد، هیچ بازیکنی برای ماندن در این مجموعه ندارد. این یک تفکر در فوتبال حرفه‌ای است و باید به آن پایبند باشیم.

وی تاکید کرد: سرمربی تیم مسئولیت فنی، انضباطی و مسائل کلی تیم را به عهده می‌گیرد و حتی باخت مقابل پارس را که فقط در کنار تیم بودم و حتی در ارنج تیم هم کاری نکردم، با افتخار و بدون ترس و واهمه، حتی مسئولیت آن باخت را هم به عهده می‌گیرم‌. مهمتر از باخت و برد، مهمترین مساله رفتار حرفه‌ای در یک باشگاه است و امیدوارم در شهرخودرو، این موضوع به صورت یک فرهنگ‌ در بیاید.

بختیاری‌زاده گفت: مربی، بازیکن و سرمربی تغییر می‌کنند و تنها چیزی که باقی می‌ماند، تیم شهرخودرو است. یادمان باید بماند که اصول و رفتارهای انضباطی و حرفه‌ای ثابت هستند و باید به آن‌ها پایبند بمانیم.

وی در خصوص داوری گفت: هیچوقت به دنبال بهانه‌گیری نبوده و نیستم. در بازی‌های مهم متاسفانه اشتباهاتی رخ داد که شانس برد را از ما گرفت، به قدر کافی به آن مسائل پرداخته‌ایم و امیدوارم سال آینده کیفیت داوری‌ها افزایش یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید