ظاهر گوگل مپس تغییر می کند

نرم افزار گوگل مپس از محبوب ترین سرویس های جهت یابی و خوانش نقشه است که تغییراتی در آن رخ خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حال حاضر نرم افزار Google Maps یکی از محبوب ترین سرویس های جهت یابی و خوانش نقشه است. از این هفته، ظاهر آن تغییر خواهد کرد و رنگین تر خواهد شد و برای مسافران نیز بسیار کارآمدتر خواهد بود. شرکت گوگل به همراه عکس برداری ماهواره ای و اضافه کردن دید فانتزی در مشخص ساختن دقیق تر جنگل ها، بیابان ها، رودخانه ها و همچنین کوه های برفی را، ظواهر نقشه خود را تغییر داده است. همچنین از یک طرح رنگ پس زمینه ای نیز استفاده کرده است؛ برای مثال جنگل های متراکم رنگ سبز تیره خواهند داشت، درحالی که یک زمین بازی روشن تر خواهد بود و گوگل این طرح ها را بر روی ظواهر نرم افزار Google Maps اعمال کرده است.

 

ظاهر نرم افزار Google Maps تغییر خواهد کرد

 در حال حاضر نرم افزار Google Maps یکی از محبوب ترین سرویس های جهت یابی و خوانش نقشه است. از این هفته، ظاهر آن تغییر خواهد کرد و رنگین تر خواهد شد و برای مسافران نیز بسیار کارآمدتر خواهد بود. شرکت گوگل به همراه عکس برداری ماهواره ای و اضافه کردن دید فانتزی در مشخص ساختن دقیق تر جنگل ها، بیابان ها، رودخانه ها و همچنین کوه های برفی را، ظواهر نقشه خود را تغییر داده است. همچنین از یک طرح رنگ پس زمینه ای نیز استفاده کرده است؛ برای مثال جنگل های متراکم رنگ سبز تیره خواهند داشت، درحالی که یک زمین بازی روشن تر خواهد بود و گوگل این طرح ها را بر روی ظواهر نرم افزار Google Maps اعمال کرده است.

 بر اساس یکی از پست های گوگل بر روی وبسایت این شرکت، این ویژگی دید "طبیعی" زمانی که از یک منطقه زوم را برمیدارید مشخص خواهد شد.  

گوگل مپس

 برای مثال میتوان به این نقشه ایسلند توجه کرد. در نسخه قبلی از سایه سبز رنگی استفاده شده است که پارک ملی را مشخص کند. در حالی که در نسخه جدید این اطلاعات بر جای خود باقی مانده اند و اطلاعاتی همچون مکتن کلاهک های یخ نیز مشخص شده است.

 البته شرکت گوگل شهرنشینان را فراموش نکرده است. این شرکت بر روی آپدیت هایی کار میکند تا بتواند خیابان شهرها را بر طبق شکل و عرض آن ها طراحی کنند. همچنین این آپدیت شامل اطلاعات بیشتری از پیاده رو ها، گذرگاه های عابر پیاده و اطلاعات جاده ای و بزرگراهی میشود تا مردم با امنیت بیشتری بتوانند در تقاطع های شلوغ حرکت کنند. گوگل امیدوار است تا بتواند این قابلیت جدید را در شهرهای نیویورک، لندن و سان فرانسیسکو تا چند ماه دیگر فعال کند تا در زمان های بیشتر در سرتاسر جهان این قابلیت را برای این نرم افزار مشاهده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید