تغییرات بزرگ توئیتر در راه است

شرکت توییتر از رابط برنامه ‌نویسی جدیدی پرده برداری کرده است که به نظر میرسد که میتواند پس از سال ها جدایی، پلی میان توسعه دهندگان و این شبکه اجتماعی ایجاد کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از آنکه شرکت توییتر قدمی اساسی در راه اجازه دادن به توسعه دهندگان و نرم افزارها برای کار بر روی این پلتفرم داده است، صفحه توییتر شما به زودی ممکن است بسیار متفاوت به نظر برسد.

 

تغییرات بزرگی برای توییتر در راه است

 بعد از آنکه شرکت توییتر قدمی اساسی در راه اجازه دادن به توسعه دهندگان و نرم افزارها برای کار بر روی این پلتفرم داده است، صفحه توییتر شما به زودی ممکن است بسیار متفاوت به نظر برسد. شرکت توییتر از رابط برنامه ‌نویسی جدیدی پرده برداری کرده است که به نظر میرسد که میتواند پس از سال ها جدایی، پلی میان توسعه دهندگان و این شبکه اجتماعی ایجاد کند.

توییتر

 شبکه اجتماعی محبوب توییتر نسخه دوم رابط کاربری خود را منتشر کرده است که میتواند انعطاف زیادی برای تولید کردن ابزار و امکانات برای این نرم افزار توسط توسعه دندگان و شرکت های دیگر را ایجاد نماید.

 شرکت توییتر امیدوار است تا بتواند به وسیله ی نسخه جدید و ارتقاء یافته رابط کاربری (API) این شبکه اجتماعی دری را بر روی جهانی از فرصت ها باز کند. این شرکت بیان کرده است که توسعه دهندگان میتوانند به اتصال بحث های جهانی به یکدیگر در توییتر بسیار کمک کنند.

 این دومین تغییر اساسی است که توییتر از زمان انتشار تا به امروز به خود میبیند. اولین تغییر در سال 2012 و با قطع دسترسی شرکت های دیگر در توسعه این نرم افزار شکل گرفت.

 این نسخه که در قرار بود در اوایل امسال عرضه شود، به علت حمله سایبری که منجر به تحت تاثیر قرار دادن بعضی از اکانت ها با بیشترین دنبال کننده ها شد، به تعویق افتاد.

 شرکت توییتر در مورد رابط کاربری جدید این شبکه اجتماعی بیان کرده است که تمام نرم افزار از اول برنامه نویسی و طراحی شده است تا بتوان اصلاحات جدید را بسیار سریع تر در دسترس کاربران قرار داد و همچنین برای طراحی دوباره، از بسیاری از توسعه دهندگان کمک گرفته شده است تا بتواند بسیار "منعطف تر" باشد.

توییتر

نسخه جدید توییتر هم اکنون در دسترسی زودهنگام برای اکانت های توییتر توسعه دهندگان قرار دارد و شرکت توییتر اظهار داشته است که این شروعی است برای بهتر شدن این شبکه اجتماعی برای مردم و همچنین برای کسب و کار تا بتوان جهانی بهتر را تجربه کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید