مربی سپاهان: فشار روانی این بازی زیاد بود/ در هفته‌های گذشته شانس با ما یار نبود

مربی سپاهان گفت: شاید امروز کیفیت بالایی نداشتیم، اما هرچه از زمان بازی گذشت کیفیت ما بهتر شد و بازیکنان توانستند وظایف خود را به درستی اجرا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم زاغی‌نژاد در پایان دیدار تیمش با شهرخودرو گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر به دلیل اینکه نتایج بدی گرفتیم، فشار روانی زیادی را متحمل شدیم. در هفته اخیر روی مسائل روانی بازیکنان کار کردیم و کیفیت بازیکنان نسبت به هفته‌های قبل بهتر شد.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که مقابل ما هجومی بازی می‌کنند و برای دفاع نمی‌آیند، کار ما را راحت‌تر می‌کنند. شاید امروز کیفیت بالایی نداشتیم، اما هرچه از زمان بازی گذشت کیفیت ما بهتر شد و بازیکنان توانستند وظایف خود را به درستی اجرا کنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: یکی از سخت‌ترین بازی‌های سپاهان در زمان بدی انجام شد. فشار روانی این بازی زیاد بود، اما کیفیت بازیکنان موجب شد که برنده بازی باشیم. این برد را به جامعه ورزش سپاهان تقدیم می‌کنم.

زاغی‌نژاد گفت: امیدوارم در بازی بعدی هم برنده باشیم و سهمیه آسیا بگیریم، چون شایستگی آن را داریم. در هفته‌های گذشته همیشه از نظر آماری شرایط خوبی داشتیم، اما شانس با ما یار نبود و با یک اتفاق نتیجه را واگذار می‌کردیم. امروز کمی صورت‌ها خندان شد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید