فیلم/ گل آزمون نامزد بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا شد + لینک نظرسنجی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با برگزاری یک نظرسنجی از کاربران خود خواست بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا را انتخاب کنند که در میان آنها گل «سردار آزمون» مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیز به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین گل تاریخ این رقابت‌ها اقدام به برگزاری نظرسنجی کرده است.

در این نظرسنجی که روی تارنمای رسمی (AFC) قرار گرفته است، ۳۲ گل برتر جام‌ملت‌های آسیا معرفی و از کاربران درخواست شده است با رای دادن به گل مورد نظر در انتخاب بهترین گل نقش اول را ایفا کنند.

در مرحله یک شانزدهم نهایی این نظرسنجی سردار آزمون رقابت ویژه ای با مائو جیانکینگ‌ از چین دارد و در صورتی که بتواند رای کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کند، به مرحله بعدی صعود می‌کند.

سردار آزمون در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ که در کشور استرالیا برگزار می شد، در برابر قطر گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند.

در بخش مربوط به گل سردار آزمون آمده است: مهاجم ایرانی به نام سردار آزمون با گل زیبا، فرصت‌طلبانه و شگفت‌انگیزش در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ باعث شد کشور به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی این‌رقابت‌ها شود. ایران در این بازی با خط دفاعی پر شمار قطر مواجه شده بود و فرصت‌های گل‌زنی که به دست می‌آورد، راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد اما سردار آزمون با استفاده از هوش و تکنیک عالی‌اش موفق شد از سد خط دفاعی قطر گذاشته و گل‌زنی کند.

برای رای دادن به گل سردار آزمون می‌توانید به اینجا رای بدهید.

فیلم گل ایران به قطر:

دیدگاه تان را بنویسید