تکلیف موزه "دورهمی" مشخص شد

مهران مدیری اعلام کرد به دلیل وضعیت خاصی که به دلیل شیوع کرونا به وجود آمده است، «موزه دورهمی» به صورت مجازی برگزار خواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهران مدیری تهیه‌کننده و مجری «دورهمی» در ادامه به سرنوشت وعده چندبار به تأخیر افتاده برگزاری موزه دورهمی اشاره کرد و گفت: مدت زیادی است که قرار است ما موزه دورهمی را به حراج بگذاریم و عواید آن را به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان اهدا کنیم. از آنجایی که خیلی از هنرمندانی که در برنامه شرکت کردند، هدایای خود را به موزه اهدا نکردند، بارها برگزاری این موزه به تعویق افتاد. تصمیم نهایی این بود که در سری چهارم این حراج برگزار شود، اما بازهم موضوع مصادف به ماجرای کرونا شد و به همین دلیل بازهم اجرایی نشد.

مهران مدیری افزود: به همین دلیل از آنجایی که نمی‌دانیم این مرض وحشتناک چه زمانی دست از سر ما برمی‌دارد، تصمیم گرفتیم موزه دورهمی را به صورت مجازی برگزاری کنیم. به این صورت که کلیه عکس‌ها و هدایای اهدا شده به موزه دورهمی با مشخصات کامل اعم از فرد اهداکننده و تاریخ اهدا، در سایت رسمی شبکه نسیم بارگذاری می‌شود. خواهش می‌کنم از صاحبان برندها، کسانی که وضع مالی خوبی دارند، نهادها و ارگان‌ها از این آثار بازدید کنند. این موزه با کلیه هدایا به‌صورت یکجا به یک فرد یا نهاد فروخته خواهد شد. در شروع سری پنجم دورهمی اعلام خواهیم کرد، چه کسی یا چه کسانی این موزه را خریداری کرده‌اند و چک آن را با حضور دستگاه‌های نظارتی تقدیم به دوستان هلال احمر خواهیم کرد. به اقتضای شرایط دو ماه دیگر این مبلغ برای یک خیریه بزرگ در کشور هزینه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید