آسیب های ناشی از دوری کامل از فست فودها

فست فود و دیگر غذا های فراوری شده و آماده از جمله خوراکی هایی به حساب می آیند که برای سلامتی بسیار مضر می باشند و می توانند مشکلات بسیاری را برای بدن به وجود بیاورند. اما دوری کردن به صورت کامل از آن ها نیز کار درستی نمی باشد.

لینک کوتاه کپی شد
 
جی پلاس، فست فود ها و دیگر غذا ها و خوراکی هایی که از بیرون تهیه می شوند مانند چیپس ها، انواع پیتزا و یا ژامبون ها از جمله غذا های آسیب زا برای بدن محسوب می شوند.

این غذا ها مهم ترین عامل چاقی و بیماری های ناشی از آن مانند بیماری های قلبی، فشار خون، دیابت و سکته قلبی می باشند و می توانند انسان را به بیماری های مزمن دیگری نیز دچار کنند.

پیتزا

ترکیب شکر و چربی بسیار زیاد در این غذا ها نیز می تواند باعث اعتیاد شده و باعث مصرف ناخواسته و هرچه بیشتر آن ها شود که در درازمدت از کنترل خارج می شود.

اما با وجود این ضرر ها پرهیز کامل از فست فود ها نه ممکن است و نه توصیه می شود. لذت بردن از غذا های مورد علاقه تان هر از گاهی پیشنهاد شده و به سلامتی شما نیز کمک می کند.

این استفاده نباید دائم و به صورت مرتب باشد. ولی این که خود را به طور کامل از آن ها محروم کنید نیز می تواند هر دو آسیب های جسمی و روانی در پی داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید