واکنش سخنگوی قوه قضائیه به تشکیل پرونده برای پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها

سخنگوی قوه قضائیه از تشکیل پرونده برای پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این پرسش گفته شده است رئیس سابق یکی از فدراسیون‌های ورزشی فساد مالی داشته است و استعفای وی به دلیل همین موضوع بوده است یا خیر، گفت: اگر منظورتان همان فردی است که در ذهن من است موضوع ابربدهکاری نداریم.

وی افزود: پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها مشکلاتی داشته که برایش پرونده ای تشکیل شده است و استعفا و عدم استعفا، تاثیری در رسیدگی‌های قضایی ندارد.

آنچه سال‌هاست اهالی ورزش و رسانه‌ها از وزارت ورزش و قوه قضاییه و نیروهای امنیتی درخواست کرده‌اند برخورد با فساد سازمان‌یافته در ورزش و مخصوصا فوتبال بوده است. اما کاش این برخورد به ‌گونه‌ای باشد که جای هیچ‌گونه حرف و حدیثی در عزم وزارت ورزش برای برخورد با فساد باقی نگذارد. اگر قرار باشد رسانه‌ها و مردم نفهمند چه شخصی و به چه دلیلی بازداشت شده است یا اگر قرار باشد افراد یکی‌یکی و در فواصل زمانی طولانی‌مدت دستگیر شوند آن وقت این شائبه به وجود می‌آید که در برخوردها نگاه‌های سلیقه‌ای صورت گرفته است. 

آن‌طورکه از بیانیه هفته گذشته وزارت ورزش و صحبت های مسعود سلطانی‌فر و همچنین سخنگوی قوه قضاییه برمی‌آید این است که فسادی فراگیر در ورزش کشور وجود دارد و قرار است با حمایت وزارت اطلاعات،قوه قضائیه و نهادهای امنیتی ریشه این فساد خشکانده شود.

آنچه خواسته رسانه ها از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی است این است که برخورد با فساد شفاف و به صورت ریشه ای صورت گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید