مارال بنی آدم؛‌ از بازیگری در کانادا تا سریال "هم‌گناه"

در چندین ماهی که سریال هم‌گناه پخش شده است مارال بنی‌آدم توانسته یکی از تاثیرگذارترین نقش‌های این سریال بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ مارال بنی آدم این روزها با بازی در سریال هم‌گناه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بازیگری که سبقه کارش به همین سریال برنمی‌گردد اما با هم‌گناه چهره آشنایی شد.

او که تجربه بازی در فیلم فروشنده اصغر فرهادی را دارد و بازیگری را با تجربه عرصه تئاتر شروع کرده، برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی و با سریال هم گناه مصطفی کیایی حضور یافته است.

از بازیگری در کانادا تا هم‌گناه

مارال بنی آدم کلاس های آموزشی بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور گذرانده و در رشته بازیگری تحصیل کرده و سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده بازی کرده است. که در این نمایش هم‌بازی همسرش علی سرابی بازیگر تئاتر بود.

او در خدای کشتار نیز بازی خوبی را ارائه می‌دهد. صحنه منحصر به فرد و به نوعی نقطه عطف نمایش، از حالت تهوع آنت با بازی مارال بنی آدم آغاز می‌شود و او بارها مقابل چشم تماشاگران بالا می‌آورد. آنت فردی متظاهر و به ظاهر متمدن است که با خوردن سکنجبین چون دیگران خوی واقعی خود را بروز ‌دهد.

او با فراخوان اصغر فرهادی در تلگرام، مبنی بر انتخاب بازیگر برای فیلم فروشنده، ویدیویی ۲ دقیقه‌ای می‌فرستد و به عنوان بازیگر انتخاب می‌شود. فیلم فروشنده روایت زندگی زوجی است که در حال بازی در نمایش مرگ فروشنده نوشته آرتور میلر هستند. آن‌ها به علت نشست زمین مجبور می‌شوند به اجبار خانه خود را ترک کنند و به اصرار یکی از دوستانشان به نام بابک به خانه‌ای اسباب‌کشی می‌کنند که پیش‌ تر زنی بدنام به نام «آهو» در آن ساکن بوده‌ است. ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رود ولی وقایع بعدی به بحرانی غیر قابل کنترل ختم می‌شود.

در مراسم اختتامیه جشنواره کن، جایزه بهترین فیلم‌نامه به اصغر فرهادی داده شد و شهاب حسینی هم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. فروشنده به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۱۷ به آکادمی اسکار معرفی شد و موفق شد جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان را به دست آورد. بنی‌آدم در نقش کتی در فیلم فروشنده اصغر فرهادی ظاهر شد.

هم‌گناه سکوی پرتاب بنی‌آدم

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی اولین تجربه او در نمایش خانگی است. داستان این سریال در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند.

این سریال توانسته بیشترین مخاطب را در نمایش خانگی به خود جذب کند. تمامی بازیگران این سریال شناخته شده هستند و انتخاب مارال بنی‌آدم در میان آن تیم کمی تعجب برانگیز است کسی که در میان دیگر بازیگران کمتر شناخته شده است اما به خوبی توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند. در چندین ماهی که سریال هم‌گناه پخش شده است بنی‌آدم توانسته یکی از تاثیرگذارترین نقش‌های این سریال بازی کند.   

دیدگاه تان را بنویسید