آزمون دکتری وزارت بهداشت از امروز برگزار می شود

فرآیند برگزاری آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت از صبح امروز جمعه ۱۰ مردادماه با شرکت بیش از ۱۸ هزار داوطلب آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مهلت تمدید شده دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه های علوم پزشکی ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه ۹ مرداد ماه جاری به پایان رسید بر این اساس بیش از 18 هزار داوطب، کارت ورود به جلسه را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کردند.

همان گونه که مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور علام کرده،  ۱۷۶ داوطلب آزمون دکتری وزارت بهداشت به کرونا مبتلا هستند و افرادی که قبلا در فرم خوداظهاری ابتلای خود به کرونا را اعلام نموده‌اند، در محل جداگانه‌ای آزمون خواهند داد.

همچنین اسامی داوطلبان مبتلا، قبل از آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی به دانشگاه‌های مربوطه اعلام شده و دانشگاه‌ها موظف شده اند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز قبل از برگزاری به داوطلب اعلام کنند تا هماهنگی‌های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام شود.

بر اساس آخرین تصمیمات اعمال شده، آزمون دکتری سال ۹۹ وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ مردادماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود. 

به طور کلی تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند که آزمون تعداد ۴۰۵۷ داوطلب در صبح روز جمعه، ۴۲۱۳ داوطلب عصر روز جمعه، ۴۲۰۵ داوطلب در صبح روز شنبه، ۴۶۲۷ داوطلب در عصر روز شنبه و در نهایت ۱۱۳۹ داوطلب نیز صبح روز یکشنبه برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید