ناباروری ۲۰ درصد زوجین در ایران

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا، از ارائه خدمات درمان ناباروری در روزهای کرونایی به زوجین نابارور خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی صادقی تبار، روز سه شنبه در نشست خبری، به هرم جمعیتی کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه هرم جمعیتی کشور رو به پیری می‌رود و این نگرانی در بین دست اندرکاران امر وجود دارد که می‌بایست به فکر افزایش جمعیت بود.

وی با عنوان این مطلب که بیست درصد زوجین کشور نابارور هستند، افزود: مراکز درمان ناباروری در کشور می‌توانند به رفع خلل نقصان هرم جمعیتی کشور کمک کنند.

صادقی تبار با تاکید بر نقش ارزنده مراکز درمان ناباروری در کمک به زوجین نابارور، گفت: این مراکز به ویژه مرکز درمان ناباروری ابن سینا، می‌توانند گوشه‌ای از ضعف و خلل نقصان هرم جمعیتی کشور را اصلاح کنند.

وی به ارائه خدمات درمان ناباروری در مرکز فوق تخصصی ابن سینا اشاره کرد و افزود: درمان سقط مکرر، درمان‌های جایگزین و روش‌های قانونی اهدا، تشخیص و درمان اندومتریوز و…، از جمله خدماتی است که در این مرکز به زوجین ارائه می‌شود.

صادقی تبار با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارائه خدمات به هموطنان در مرکز فوق تخصصی ابن سینا، تصریح کرد: با توجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، تصمیم گرفته شد شیفت بعد از ظهر مرکز با همان خدمات نوبت صبح، در خدمت زوجین باشد تا نگران ازدحام کلینیک‌ها در نوبت صبح نباشند.

وی همچنین از هدیه ویژه این مرکز در روزهای کرونایی به زوجین نابارور خبر داد و گفت: زوجین نابارور که سیکل درمان را در این مرکز آغاز کنند، یک دوره آزمایش کامل کرونا که معادل ۷۰۰ هزار تومان می‌شود، رایگان انجام می‌دهند.

صادقی تبار افزود: همچنین برای زوجین نابارور که در نوبت عصر به این مرکز مراجعه می‌کنند و درمان «آی وی اف» انجام می‌دهند، ۵۰۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید