سرقت چهار میلیاردی زوج سرایدار!

سارقانی که در پوشش سرایداری، اقدام به سرقت چهار میلیاردی کرده بودند، دستگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت سارقانی که در پوشش سرایداری، اقدام به سرقت چهار میلیاردی کرده بودند، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ۱۰ روز پیش خبری مبنی بر سرقت از یک خانه ویلایی در محله قلهک به پلیس ۱۱۰ واصل شد که تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای بررسی موضوع به محل سرقت مراجعه کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: پس از حضور مأموران در محل سرقت و بررسی‌های اولیه مشخص شد اموال باارزشی از جمله طلاجات، چند تخته فرش دستباف، حدود ۳۰ عدد ساعت برند، مقادیری دلار، چند عدد تابلو فرش و یک دستگاه خودروی هایما از منزل مذکور سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک در تحقیقات بیشتر دریافتند که صاحب‌خانه ویلایی روز پیش از سرقت، یک آقا و خانم را به عنوان سرایدار منزل خود استخدام کرده بود و اهالی منزل نیز آن شب برای حضور در یک مراسم عروسی، منزل را ترک کرده بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی‌های بیشتر نشان داد که صاحب‌خانه ویلایی، یک خانه (سوئیت) سرایداری در مجاورت خانه خود را، در اختیار آقا و خانم سرایدار قرار داده بود که پس از بازگشت آن‌ها به منزل مشخص شد، سرایدارها در منزل حضور ندارند، اما وسایل آن‌ها در خانه سرایداری باقی‌مانده و لوازم منزل ویلایی نیز به سرقت رفته است.

ظهیری با اشاره به ارزش چهار میلیاردی اموال مسروقه در این سرقت، بیان کرد: مأموران انتظامی نخستین سرنخ را در خانه سرایداری پیدا کرده و پس از تحقیقات اولیه متوجه شدند با خودروی هایما به سرقت رفته، در شهرستان بروجرد سوخت‌گیری صورت گرفته است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک، به سرعت پس از اخذ دستور مقام قضائی به شهرستان بروجرد اعزام شده و با بررسی حساب‌های بانکی آقا و خانم سرایدار متوجه شدند مقادیر زیادی پول به حساب‌های آن‌ها واریز شده و در حال واریز است.

وی متذکر شد: بررسی‌های تکمیلی نشان داد سارقان (آقا و خانم سرایدار) اموال سرقت کرده از خانه ویلایی را به مالخران فروخته و در ازای فروش آنها، مبالغی را دریافت کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه، پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران انتظامی پنج نفر از مالخران این پرونده را که مبالغی را به حساب‌های سارقان واریز کرده بودند و در نهایت دو سارق را بازداشت کردند.

ظهیری با بیان اینکه در مجموع در این پرونده هفت نفر بازداشت شدند، گفت: تمام اموال مسروقه از سارقان کشف شد همچنین متهمان پس از انتقال به تهران، به مرجع قضائی معرفی شده و پس از اعتراف به جرم خود با دستور مقام قضائی به زندان انتقال یافته و اموال مسروقه نیز طی صورت‌جلسه تحویل مالباخته شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید