آخرین وضعیت جسمانی محسن قاسمی از زبان برادرش

برادر محسن قاسمی درباره وضعیت این کشتی گیر گفت: در 7 ماه گذشته 900 میلیون تومان هزینه کردیم و الان هم پزشکان گفتند کاری از دست ما ساخته نیست، شفا با خداست، باید او را به خانه ببرید، چون ماندن در بیمارستان با این شرایط فایده‌ای ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرتضی قاسمی با بیان اینکه شرایط برادرش تغییری نکرده است، گفت: پزشکان گفتند کاری از دست ما ساخته نیست، شفا با خداست، باید او را به خانه ببرید، چون ماندن در بیمارستان با این شرایط فایده‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه علیرغم پیگیری ها، هیچ حمایتی از این ملی پوش و قهرمان سابق صورت نگرفته است، گفت: بدون بیمه، هفت ماه گذشته برای درمان او حدود نهصد میلیون تومان، هزینه کردیم در حالی که هیچ ارگان، مجموعه، نهاد دولتی اعم از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی و ورزشی، صندوق حمایت از ورزشکاران و یا مجموعه خصوصی به ما کمک هزینه درمان پرداخت نکردند.

قاسمی با اشاره به ضرب و شتم محسن در بهمن ماه سال گذشته و در کمپ ترک اعتیاد گفت: متأسفانه در فیلم دوربین های مدار بسته که پلیس فتا ریکاوری کرده بود، دیدیم دست و پای محسن را بسته و او را کتک می زنند. صاحبان کمپ تا یک هفته فراری بودند، پس از یک هفته خودشان را معرفی کردند. با وجود ۲ نفر شاهد و مدارکی که علیه ضاربین موجود است، تاکنون اقدام موثری علیه ضاربین صورت نگرفته است.

وی از مسئولین امر درخواست کرد نگذارند خون محسن پایمال شود و ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی بروجرد استان لرستان می خواهم با تشکیل کمیسیون پزشکی مغز و اعصاب برای محسن، امکان هرگونه عمل جراحی، درمان و داروهایی که برای بهبودی او اثربخش است را بررسی کنند.

گفتنی است محسن قاسمی هفت ماه است در بیمارستان است، ۲ ماه در کمای عمیق بود و حالا زندگی نباتی دارد. او در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۱ در تاشکند نشان طلای وزن ۷۴ کیلوگرم را کسب کرد و در سال ۲۰۱۲ نیز توانست با تیم ملی ایران قهرمان مسابقات جام جهانی فرنگی در روسیه شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید