مربی ماشین‌سازی: گل‌گهر اولین تیم ایرانی است که سه سرمربی دارد/ به خاطر فضای آلوده در اصفهان کار تیم ما دیده نشد

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: به خاطر فضای آلوده‌ای که پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان درست کردند، کار تیم ما دیده نشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا عبداللهی پیش از دیدار تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: گل‌گهر یکی از تیم‌های بزرگ ایران از نظر ساختار مدیریتی و اقتصادی است و می‌توانم بگویم جزو سه تا تیم اول است. همین‌طور از نظر فنی تیم خوبی است، به خصوص در کادر فنی‌اش که فکر کنم اولین تیمی است که با سه سرمربی کار می‌کند، مجید جلالی، مجتبی سرآسیایی و پیروز قربانی.

وی افزود: این مسئله نشان می‌دهد که اتاق فکر بزرگی دارند. شاید جایگاه گل‌گهر در جدول نباید اینجا باشد، اما می‌دانیم تیم بزرگی هستند. بازیکنان ما فوق‌العاده باهوش، باجسارت و باهمت هستند و با تمام وجودشان به مصاف گل‌گهر می‌روند تا استارت تک رقمی بودن ماشین‌سازی در جدول را بزنند. هفته گذشته اذیت شدیم و هیچ‌کس کار بزرگ تیم ما را در اصفهان ندید و به خاطر فضای آلوده‌ای که ایجاد شد، همه دنبال این بودند که اشکالات داوری را ببینند. متأسفم که کار بزرگ بازیکنان ما در اصفهان دیده نشد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: مصدوم نداریم، اما اسلامی‌خواه و معبودی محروم هستند.

عبداللهی با اشاره به اتفاقات داوری دیدار هفته گذشته ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: اهل فن به صورت کامل بازی را ببینند. داور بسیار شجاع و باجسارت بود. او مثل همه داوران دنیا اشتباهاتی داشت که بیشتر اشتباهات از سوی کمک داور بود. امیدوارم همه داوران و رسانه‌ها حواس‌شان به ماشین‌سازی باشد و بدانند ما گناهی نداشتیم، چون داور در بسیاری از تصمیماتی که گرفت شجاعیت به خرج داد، چه زمانی که علیه ما و چه زمانی که برای ما پنالتی گرفت. با هجمه‌ای که پیش آمده، امیدوارم داوران شریف و باوجود کشورمان تحت تأثیر جو به وجود آمده قرار نگیرند و نیاز به این نباشد علیرضا سهرابی (رئیس دپارتمان داوری) به شکل‌های مختلف از تیم‌های دیگر عذرخواهی کند. با جلساتی که بلافاصله پس از بازی گذاشتند نگرانیم و امیدواریم جو طوری نباشد که داور تحت تأثیر قرار بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید