مسافران با علائم کرونا در هتل ها پذیرفته نمی شوند

به گفته رئیس جامعه هتلداران کشور قرنطینه بیماران کرونایی در هتل ها ممکن نیست و مسافران در صورتی که علائم ابتلا به کرونا را داشته باشند به هیچ عنوان در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها پذیرش نخواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتل‌داران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره موضوع قرنطینه برخی از بیماران مبتلا به کرونا در هتل‌ها و مسافرخانه‌های کشور، اظهار داشت: انجام این موضوع ممنوع است و مدیران هتل‌ها و کارکنان آنها به هیچ وجه، فردی را که مبتلا به کرونا باشد و یا علائم این بیماری در آن مشهود باشد، پذیرش نمی‌کنند.

 

وی گفت:‌ همه هتل‌ها مجهز به دستگاه تب‌سنجی هستند و استفاده از لوازم بهداشتی و حفظ پروتکل‌های مربوط به حفظ سلامت مسافران مورد توجه قرار دارد.

رئیس جامعه هتل‌داران کشور ادامه داد: البته ابتدای شیوع کرونا حدود دو هتل برای کادر درمان و پرستاران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شد که در این محیط‌ها قرنطینه باشند ولی پس از مدتی، این قضیه کامل لغو شد و با امکانات گسترده وزارت بهداشت، سپاه و ارتش در حال حاضر نیازی به قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در هتل‌ها نیست. 

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد علائم ابتلا به کرونا را نداشته باشد ولی شخصاً بداند که مبتلا به کرونا است در صورت مراجعه به هتل جهت قرنطینه اقدامی خلاف اخلاق و موازین بهداشتی انجام داده است. 

وی گفت:‌  جامعه هتل‌داران به صورت کامل مخالف قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها است چرا که این مسأله سلامت مسافران دیگر را به خطر می‌اندازد. 

رئیس جامعه هتل‌داران کشور تصریح کرد: همه هتل‌های کشور توسط بازرسان وزارت بهداشت و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مورد ارزیابی و بازرسی مداوم قرار می‌گیرند و نباید نگرانی در مورد رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌ها وجود داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید