آتش سوزی ساختمان اداری - تجاری در نیاوران / ویدیو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یافتن ١١نفر در پی وقوع حریق دریک مجتمع تجاری - اداری در نیاوران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال ملکی گفت: ساعت ٠٨:٣٩ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی، تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع تجاری اداری پنج طبقه بود که در یک واحد حدود١، ١٢٠ متری از طبقه اول حریق رخ داده بود. بر اثر این حریق دود زیادی طبقات دیگر را فرا گرفته بود.

ملکی گفت: در لحظات اولیه حضور آتش نشانان در محل، چهار نفر از درون پنجره طبقات بالایی تقاضای کمک می‌کردند و بیم این وجود داشت که ناخواسته به پایین سقوط کنند بنابراین با استفاده از نردبان هیدرولیکی آن‌ها به سطح زمین انتقال داده شدند. سایر نیروها نیز به اطفای حریق پرداخته و برخی طبقات را جست و جو کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: در نهایت جمعا ١١نفر از این ساختمان خارج شدند که چندین نفرشان دچار دود گرفتگی شده بودند. خوشبختانه حریق به سرعت اطفا شد و پس از ایمن سازی کامل و تخلیه دود، محل به مسئولان و عوامل شهرداری تحویل داده شد.

 

حجم ویدیو: 1.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید