قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر امید و جوانان/ سپاهان نایب قهرمان شد

فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر امید و جوانان کشور توانست قهرمانی را به دست آورد و سپاهان در هر دو سطح نایب قهرمان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سازمان لیگ فوتبال ایران در پی ادامه دار شدن شیوع کرونا در ایران، نسبت به تعیین تکلیف برخی از مسابقات در لیگ های پایه اقدام کرد که لیگ برتر امید و جوانان بدون برگزاری ادامه رقابت ها به پایان رسید و تیم های قهرمان و سقوط کننده طبق جدول کنونی رقابت ها محاسبه می شود.

*لیگ برتر امید کشور: فولاد قهرمانی را از سپاهان ربود

از فصل جاری رقابت های فوتبال امید کشور که با ۱۲ تیم برگزار می شود، صرفا یک هفته باقی مانده بود که این رقابت ها به علت شیوع کرونا به پایان نرسید و در نهایت فولاد خوزستان با ۲۱ بازی و ۴۹ امتیاز به عنوان قهرمان انتخاب شد و سپاهان با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت و نتوانست در هفته پایانی شانس خود را برای قهرمانی بیازماید.

تیم های نشاط ساری با یک امتیاز و ذوب آهن اصفهان نیز با ۱۹ امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند و به دسته یک رقابت های امید سقوط کردند. تا قبل از مختومه اعلام شدن رقابت ها، ذوب آهن با تیم دهم جدول یعنی پارس جنوبی سه امتیاز اختلاف داشت و چه بسا می توانست در هفته پایانی این فاصله را جبران و در لیگ برتر بماند.

*لیگ برتر جوانان کشور: جام قهرمانی در دستان فولادی ها

در لیگ برتر جوانان هم که با ۱۲ تیم برگزار شد و تنها یک هفته از رقابت ها باقی مانده بود، باز هم فولاد در صدر جدول و سپاهان در رده دوم قرار داشتند و در نهایت فولاد با سه امتیاز اختلاف نسبت به رقیب اصفهانی خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

در قعر جدول نیز بهمن شیراز با ۱۶ و نفت اهواز با ۹ امتیاز از پیش به لیگ دسته یک جوانان سقوط کرده بودند و فصل آینده در سطح پایین تری به رقابت می پردازند.

به گزارش ایسنا، در لیگ برتر امید تهران که به نام آسیا ویژن معروف شده است، با مختومه اعلام شدن رقابت ها، تیم نیروی زمینی با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به استقلال عنوان قهرمانی را در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها کسب کرد که با اعتراض مربی استقلال همراه شد ولی این اعتراضات به جایی نرسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید