شرکت هایی که سود نقدی پرداخت کردند+ جدول

برخی شرکت های بورسی در مجامع عمومی عادی سالیانه خود سود نقدی پرداخت کردند، از جمله خودکفا، غنوش و ...

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روزهای پایانی هفته، برخی از شرکت‌های بورسی مجامع عمومی عادی سالانه خود را برگزار کردند و در آن ضمن تصمیم‌گیری در خصوص موارد مختلف و تعیین میزان سود تقسیمی میان سهامدارانشان، صورت‌های سال مالی ۹۸ خود را به تصویب رساندند.

شرکت افتصادی و خودکفایی آزادگان (خودکفا) مجمع عمومی عادی سالیانه خود را روز چهارشنبه برگزار کرد و در آن ضمن تصویب صورت مالی سال ۹۸، سود نقدی ۶۰۰ ریالی را به ازای هر سهم میان سهامدارانش تقسیم کرد. این در حالی است که این رقم تنها ۱۰ درصد از سود خالص ۵۹۰۱ ریالی هر سهم این شرکت بوده است.

شرکت نوش مازندران (غنوش) نیز مجمع عمومی عادی سالیانه خود را در روز دوشنبه برگزار کرد و در این جلسه که با حضور بیش از ۵۰ درصد از سهامداران برگزار شد تصمیم گرفت ۳۶ ریال از سود خالص ۳۷۴ ریالی به ازای هر سهم خود را میان سهامدارانش تقسیم کند.

شرکت رادیاتور ایران (ختور) که در ماه‌های اخیر رشد قابل توجهی را در بورس به ثبت رسانده نیز مجمع عمومی عادی سالیانه خود را روز دوشنبه برگزار کرد و تصمیمات آنرا روز چهارشنبه روی وبسایت کدال گذاشت. بر این اساس این شرکت نیز به سهامداران خود سود نقدی ۶۰ ریالی به ازای هر سهم توزیع خواهد کرد که ۱۰ درصد از سود محقق شده این شرکت خواهد بود.

z7m2a5t7dkqndhdhpgtv.jpg

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران (فرآور) نیز تصمیمات مجمع عمومی سه‌شنبه هفته گذشته خود را در وبسایت کدال بارگزاری کرد. در این مجمع که بیش از ۶۷ درصد از سهامداران حاضر بودند مقرر شد که به ازای هر سهم ۲۲۷ ریال سود میان سهامداران تقسیم شود. این میزان از سود ۵۰ درصد از سود شناسایی ۴۵۰ ریالی سال مالی ۹۸ این شرکت بوده است.

شرکت پارس‌سوییچ (بسویچ) نیز دیگر شرکتی بود که تصمیمات مجمع عمومی سالیانه خود را روز پنجشنبه در کدال منتشر کرد. بر اساس این گزارش این شرکت یک هزار میلیارد ریالی در سال مالی ۹۸ به ازای هر سهم ۱۵۳۰ ریال سود شناسایی کرده که از این میزان ۴۵۰ ریال را میان سهامدارانش تقسیم خواهد کرد.

شرکت صنعتی سپنتا (فپنتا) نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی بود که مجمع عمومی خود را در روز پنجشنبه برگزار و تصمیمات حاصل از آنرا در وبسایت کدال منتشر کرد. این شرکت به ازای هر سهم خود سودی ۳۰۰۰ ریالی میان سهامدارانش تقسیم می‌کند که حدود ۷۳ درصد از سود محقق شده این شرکت خواهد بود.

به جز این شرکت‌ها، شرکت‎هایی چون ذوب‌آهن (ذوب)، پست بانک (وپست) و سایپا آذین (خاذین) نیز تصمیمات مجمع عمومی سالیانه خود را منتشر کردند ولی هیچکدام از آنها سود نقدی میان سهامدارانشان تقسیم نخواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید