ترفندهایی برای صرفه جویی در مصرف اینترنت تلفن همراه

تقریبا امروزه تمام افرادی که تلفن هوشمند دارند از اینترنت استفاده می کنند، در ادامه راهکارهایی برای صرفه جویی در مصرف اینترنت تلفن همراه را گردآوری کرده ایم.

لینک کوتاه کپی شد
 
به گزارش جی پلاس، با این ترفند در مصرف اینترنت موبایل خود صرفه جویی کنید.
با ورود نسل سوم و چهارم اینترنت همراه یا همان تکنولوژی 4G و 3G به ایران افراد بسیاری علاقه مند به استفاده از اینترنت تلفن های همراه شدند و حتی بعض به دلیل بالا بودن قیمت اینترنت ADSL در ایران آن را جیگزین ای دی اس ال کردند.
مصرف اینترنت همراه به این شکل می باشد که افراد برای صرفه جویی در قیمت اینترنت اقدام به خرید بسته های ارائه شده توسط اپراتور ها می کنند که میزان ترافیک معینی دارد.
یکی از شوخی های فضای مجازی که شاید با آن آشنا باشید پیامک اتمام 85 درصد ترافیک بسته می باشد. حقیقتا هم لحظه سختی است! ما در اینجا قصد داریم تا به شما یک ترفند ساده را آموزش دهیم که میزان مصرف اینترنتتان بسیار پایین بیاید.
همانطور که می دانید برنامه های مختلف روی تلفن همراه شما همواره از اینترنت موبیال تان استفاده می کنند و ترافیک زیادی را بدون این که شما متوجه بشوید مصرف می کنند. بسیاری از افراد همیشه پس از استفاده از اینترنت موبایل، اینترنت آن را غیر فعال می کنند تا به این شکل مصرف نشود اما همه نمی توانند این کار را انجام دهند و در زمان استفاده از اینترنت نیز باز این مشکل سرجایش بازمی گردد.
بعضی از برنامه ها مانند واتس اپ به محض اتصال به اینترنت شروع به اپدیت شدن و البته دانلود تمامی مدیا های گروه های مختلف می کنند که باعث می شود برخلاف میلتان ترافیک زیادی مصرف شود.

اینترنت
راه جلوگیری از این موضوع بسیار ساده است. ابتدا به پلی استور رفته و اپلیکیشن NetGuard را نصب کنید. این اپلیکیشن مانند یک VPN عمل کرده و می تواند دسترسی اپ های دیگر به اینترنت را بر اساس انتخاب شما محدود کند. مثلا شما اگر واتس اپ را از دسترسی به اینترنت محروم کنید با وجود این که گوشی همراه تان به اینترنت متصل است اما واتس اپ به اینترنت دسترسی ندارد و در نتیجه از آن استفاده نمی کند.

دیدگاه تان را بنویسید