واکنش زیدان به حرکات عجیب گرت بیل روی نیمکت

زین الدین زیدان ،‌ سرمربی رئال مادرید نسبت به حرکت عجیب گرت بیل روی نیمکت‌ در جریان دیدار مقابل گرانادا گفت:‌ انتقادی نمی‌توانم بکنم. همین. اکنون اینجا هستیم و تنها به هدف‌مان یعنی قهرمانی در لالیگا فکر می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رئال مادرید بامداد امروز (سه‌شنبه) ۲ بر یک گرانادا را شکست داد تا تنها یک پیروزی با قهرمانی در لالیگا فاصله داشته باشد. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: دوست ندارم چنین گل‌هایی دریافت کنیم چون توپ را از میانه میدان از دست دادیم. پس از آن مانند گذشته کار نکردیم و تیم حریف ما را آزار داد. در نهایت به تیم باید تبریک گفت چون ۹ بازی پیاپی است که پیروز می‌شود. 

پس از سوت پایان سرمربی رئال مادرید فریاد زد. او در این رابطه اظهار کرد: از این پایان خوشحال بودم. سه امتیاز برای ما بود. فوتبال خیلی زیبا است اما گاهی تیم حریف آزار می‌دهد. تنها دو بازی باقی مانده است. بازیکنانم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند. بازی خانگی خیلی پیچیده‌ای پیش‌رو داریم، مقابل حریفی که خیلی خوب می‌داند چگونه بازی کند. اگر برابر ویارئال پیروز شویم فاتح لالیگا می‌شویم. فعلا چیزی فتح نکرده‌ایم چون شش امتیاز باقی مانده است. 

فرلان مندی بیست و سومین گلزن رئال مادرید در این فصل بود. سرمربی فرانسوی درباره‌اش گفت: خیلی خوشحال هستم چون گل زیبایی به ثمر رساند. از دروازه خود کار را شروع کردیم و پس از چهار پاس به دروازه حریف رسیدیم. امروز باید خوشحال بود و برای پنج‌شنبه کمی استراحت کرد. 

گرت بیل در نیمکت ذخیره‌ها با دوربین تک چشمی بازی را تماشا می‌کرد. زیدان در مورد این اتفاق اظهار کرد: انتقادی نمی‌توانم بکنم. همین. اکنون اینجا هستیم و تنها به هدف‌مان یعنی قهرمانی در لالیگا فکر می‌کنیم. 

سرمربی رئال مادرید درباره رکورد ۹ پیروزی گفت: خود را برای آن آماده کرده بودیم. پیروزی در بازی‌ها و ثبت چنین رکوردی. در اسپانیا پیروزی در ۹ بازی پیاپی آسان نیست چون لالیگا در جهان رقابت‌هایی دشواری است و باید همیشه برابر رقیبان خیلی خوبی بازی کنید. نسبت به بازیکنانم خیلی احساس غرور می‌کنم چون در نهایت آن‌ها هستند که در زمین حضور دارند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید