واکنش بوفون به رکوردی که شب گذشته به نام خود ثبت کرد

لوئیجی بوفون بعد از شکستن رکورد مالدینی گفت: رکوردهای شخصی برایم اهمیت ندارد و موفقیت تیم مهمتر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته سی ام سری آ در دربی تورین به مصاف تورینو رفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی جان لوئیجی بوفون، دروازه بان افسانه ای بیانکونری رکورد شکنی کرد و توانست با حضور در ترکیب اصلی بانوی تعداد بازی های خود در تاریخ سری آ را به عدد 648 برساند و رکورد پائولو مالدینی، مدافع اسطوره ای میلان را بزند.

بوفون بعد از این بازی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» گفت: آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همچنان در ذهنم وجود دارد. چندین بار تا یک قدمی فتح این جام رفتم ولی موفق به کسب آن نشدم. اما در دوران های سخت یاد گرفتم که نباید تسلیم شوم.

وی افزود: ما در شرایط حساسی قرار داریم و در چندین بازی خود لغزش داشتیم. در بازی امروز به پیروزی رسیدیم و این مهمترین اتفاق است. اصلا به رکورد شخصی فکر نمی کنم.

 بوفون در آستانه شکستن رکورد دیگری هم است. جی جی به رکورد بیشترین بازی در تاریخ باشگاه یوونتوس که دل پیرو با 704 بازی در اختیار دارد، نزدیک شده است و می تواند این رکورد را هم بشکند.

گلر سابق آتزوری درباره این موضوع گفت: اگر به این رکورد هم برسم از خودم راضی نخواهم بود و به تلاشم ادامه می دهم. البته این را بگویم شکستن رکورد دل پیرو هدف من نیست. حداقل تا سن 43 سالگی در مستطیل سبز حضور خواهم داشت. با وجود رسیدن به سن 40 سالگی ولی هنوز انگیزه زیادی برای بازی دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید