واکنش سعادتمند به شایعه اولتیماتوم استقلال به فرهاد مجیدی

مدیرعامل استقلال تاکید کرد که هیچ اولتیماتومی به فرهاد مجیدی نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ بعد از تساوی استقلال مقابل سایپا و کسب تنها یک امتیاز از دو بازی گذشته شایعاتی درباره ایجاد تغییر در کادرفنی آبی ها مطرح شد. در این خصوص گفته می‌شد که مدیران باشگاه استقلال به فرهاد مجیدی اولتیماتوم داده اند و به او گفته‌اند تا دیدار با تراکتور برای سر و سامان دادن به وضعیت استقلال فرصت دارد. البته این مساله را احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تکذیب کرده است.

سعادتمند در این باره گفت: « اصلاً چنین بحثی در کار نیست و هیچ اولتیماتومی به کادر فنی داده نشده و همگی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند.»

مدیرعامل استقلال البته در این گفت و گو ناراحتی‌اش از وضعیت تیم استقلال را پنهان نکرده:‌«از نتایج قطعا راضی نیستم ؛ اما من به این بازیکنان ایمان دارم و معتقدم وضعیت به سرعت تغییر خواهد کرد. ما هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم! من به همه قول می‌دهم که هنوز برای کسب سهمیه آسیایی در تلاش هستیم و البته پس از آن باید برای لیگ قهرمانان آسیا هم مهیا شویم. مسابقاتی که قرار است در پایان شهریور برگزار شود. ضمن اینکه ما جام‌حذفی را هم داریم و انگیزه‌های‌مان برای دستیابی به بهترین نتایج بسیار زیاد است. شک ندارم با همین کادرفنی انتظارات هواداران را برآورده می‌کنیم.»

دیدگاه تان را بنویسید