اسامی شرکت ها با بالاترین و پایین ترین سود/ 9 تیر 99

بالاترین سود در بازار سهام امروز به شرکت های مبین انرژی خلیج فارس اختصاص داشت.

لینک کوتاه کپی شد
 

به گزارش جی پلاس، سهامداران شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، سیمان ارومیه و کویر تایر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌‌های ریل پردازسیر، تولید برق عسلویه مپنا و بیمه کوثر هم در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه افت 10 هزار و 3 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 481هزار و 924واحد به کار خود پایان داد و تعداد 12میلیارد و 270میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 718میلیارد تومان در یک میلیون و 876هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه بهمن، تولید محور خودرو و گروه صنعتی ملی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، سیمان ارومیه و کویر تایر نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 707میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 525میلیارد تومان در 675هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 110واحد افت کرد و در ارتفاع 15هزار و 953واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بانک دی، سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز و بیمه میهن افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های ریل پردازسیر، تولید برق عسلویه مپنا و بیمه کوثر هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید