رحمتی تمام نشدنی است

سرآسیایی پس از برد مقابل ذوب آهن: حریف سرسختی را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ذوب‌آهن تیم سخت کوشی از لحاظ فنی و شخصیتی بود که توانستیم مقابل آن‌ها پیروز شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ مجتبی سرآسیایی پس از برتری دو بر یک شهرخودرو مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: قبل از بازی گفتم که قطعا رقابت سنگینی را مقابل یک تیم سخت کوش، تاکتیکی و پرمهره داریم. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم. در مجموع بازی زیبایی بود. در 20 دقیقه‌ ابتدایی ما درگیر مسائل داوری بودیم و نباید این اتفاقات در تیم‌مان بیفتد. یک مقدار تمرکزمان را از دست دادیم و همانجا ضربه خوردیم.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه صحبت‌هایی را انجام دادیم و بازیکنان با آرامش کامل برگشتند و در نیمه دوم فوتبال بهتری را را ارائه دادیم و به سه امتیاز ختم شد. واقعا ذوب‌آهن حریف سختی از لحاظ فنی و شخصیتی بود.

سرمربی شهرخودرو درباره عملکرد داوری عنوان کرد: چند اتفاق در زمین رقم خورد که ما می‌گوییم باید به نفع ما می‌شد و آنها هم می‌گویند به نفع آنها باید گرفته می‌شد. اما مشکل اینجا بود که بعد از هر سوت بازیکنان ما زیاد به موضوع پرداختند. اتفاقات داوری جزو لاینفک بازی است و باید تمرین کنیم که در آرامش کامل بازی کنیم. اگر این آرامش حاکم بود و بازیکنان تمرکز داشتند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی در مورد عملکرد امید منصوری در خط دفاعی گفت: او اولین بازی‌اش را انجام می‌داد و و جزو جوانان خوب استان محسوب می‌شود. در شرایطی که در تنگنا قرار گرفته بودیم، واقعا کیفیت خوبی با توجه به کم تجربگی‌اش از خود نشان داد.

سرآسیایی در مورد عملکرد رحمتی در درون دروازه شهرخودرو تاکید کرد: در یک جمله می‌توانم بگویم که «مهدی» تمام نشدنی است.

وی در پایان گفت: در این بازی زیبا که پس از فاصله زیادی انجام شد، جای تماشاگران خالی بود و دوست داشتیم این برد در گرمای وجود آنها باشد، اما به خاطر شرایط موجود، نشد. امیدوارم دعای خیر آنها بدرقه راه ما باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید