معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد؛

باشگاه پرسپولیس معاف از پرداخت بیمه است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به بررسی قرارداد کارگزاری اعلام شد که برای پرسپولیس سهم بیمه‌ای تعلق نمی‌گیرد و معاف از پرداخت بیمه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با برنامه رادیویی درباره امضا الحاقیه با شرکت آتیه عنوان کرد: پس از امضای این الحاقیه قرار شد تا پایان خرداد ماه طی 4 قسط 30 میلیارد تومان در اختیار ما قرار گیرد. قسط اول و دوم، 5 میلیارد و 7 میلیارد تومان بود که از این میزان مبلغی در ازای بیمه و مالیات کسر نشد.

وی افزود: طبق الحاقیه قرار بود بازی ها 25 خرداد ماه آغاز شود و به هر دلیلی بازی ها به تعویق افتاد به تناسب تعویق میزان پرداخت قسط سوم نیز به تاخیر بیفتد و با توجه به اینکه 4 تیرماه بازی استقلال برگزار شد، قرار بر این بود شرکت کارگزار 5 تیرماه، بابت قسط سوم چک 5 میلیاردی را در اختیار ما بگذارد.

یلوه ادامه داد: حسابرس‌های بیمه به شرکت کارگزار ما اعلام کرده بودند که در دو پرداخت قبل باید سهم بیمه را کسر می‌کردید و اکنون باید این مبلغ از قسط سوم کسر شود یعنی از مجموع مبلغ 17 میلیارد تومان 16/67 درصد معادل 2 میلیارد و 800 میلیون تومن به عنوان سهم بیمه از قسط سوم کم شده بود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره به جلسه  برگزار شده با شرکت کارگزار و مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: باتوجه به بررسی قرارداد کارگزاری اعلام شد که برای پرسپولیس سهم بیمه‌ای تعلق نمی‌گیرد و معاف از پرداخت بیمه است و به محض ابلاغ این نامه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان آزاد خواهد شد و تا قسط سوم 17 میلیارد تومان از شرکت کارگزار دریافت کرده‌ایم.

وی در پایان درباره تبلیغات هشتگ مدیا تصریح کرد: در گذشته برای برگزاری مسابقات مبلغی را از هواداران کسر می‌کردیم اما  اکنون این اقدام انجام نمی‌شود. هشتگ مدیا تاکنون 12 کمپین را برگزار کرده است که اسپانسرها هزینه جوایز آن را پرداخت کرده‌اند و تمامی جوایز نیز اهدا شده است. همچنین در قراردادهای ما ذکر شده که هرکدام از اسپانسر‌ها باید به تایید باشگاه برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید