کدام نواحی کشور فردا بارندگی خواهد داشت؟

در نواحی سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و غربی فردا بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صادق ضیاییان مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی امشب و فردا برای سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

وی افزود: در ساعات بعدازظهر روز دوشنبه در پاره‌ای از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان و خراسان شمالی انتظار رگبار باران را خواهیم داشت که با سرعت وزش باد همراه است.

ضیاییان ادامه داد: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برای شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی کماکان رگبار پراکنده انتظار می‌رود و همواره برای ارتفاعات استان مازندران و سمنان بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در استان‌های سمنان، یزد، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و همچنین نیمه شرقی کشور وزش باد پیش بینی می‌شود که در استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به خصوص منطقه زابل وزش باد شدید ادامه دارد که خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

 

هوای پایتخت خنک می‌شود

این مقام مسئول درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد است.

ضیاییان در پایان بیشینه دمای امروز تهران را ۳۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: طی روز‌های آتی روند دما کاهشی است.

دیدگاه تان را بنویسید