کارشناسی داوری دیدار فولاد خوزستان و استقلال

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال درباره دیدار فولاد خوزستان و استقلال توضیحاتی ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد داور دیدار استقلال و فولاد خوزستان در بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: داور در این بازی کارت زرد و قرمز زیادی داد و همه آن‌ها درست بود. چون بازیکنان در این بازی آماده نبودند و یکدیگر زیاد خطا می‌کردند. به نظرم داور در این بازی نسبت به توپ و بازیکنان دور بود.

او درباره اخراج فرهاد مجیدی و علی کریمی گفت: اخراج علی کریمی کاملا درست بود چون با آرنج به صورت بازیکن فولاد ضربه زد و این حرکت مصداق کارت قرمز است. اخراج فرهاد مجیدی به علت اعتراض و وارد شدن او به محوطه بازی انجام شد و تصمیم داور در این رابطه هم درست بوده است.

سلیمانی افزود: بعد از اخراج علی کریمی، بازیکنان فولاد توپی را وارد محوطه جریمه استقلال کردند و این توپ به دست روزبه چشمی برخورد کرد که باید پنالتی گرفته می‌شد اما داور این تصمیم را نگرفت.

این کارشناس داوری فوتبال در پایان درباره اخراج عارف غلامی هم گفت: در نیمه دوم عارف غلامی از استقلال اخراج شد. برخورد او با بازیکن فولاد مستحق کارت زرد نبود اما به خاطر اعتراض زننده غلامی به داور، باعث شد این بازیکن کارت زرد دوم از داور دریافت کند و از زمین بازی اخراج شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید