قیمت مهاجم برزیلی منچسترسیتی به اینتر اعلام شد

باشگاه منچسترسیتی قیمت مورد نظر خود برای فروش مهاجم برزیلی‌‌اش به نراتزوری را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ نشریه اکسپرس انگلیس اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی در پاسخ به تماس باشگاه اینتر برای خرید گابریل ژسوس اعلام کرده که با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو حاضر به فروش این مهاجم برزیلی نیست.

اینتری‌ها، گابریل ژسوس را به عنوان جانشینی بالقوه برای لائوتارو مارتینس زیر نظر گرفته‌اند تا در صورتی که در پایان فصل جاری بارسلونا حاضر به خرید او شد، خط حمله‌ تیم‌شان خالی نماند.

با اینکه جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر اعلام کرده که مارتینس شخصاً حرفی مبنی بر تمایلش برای رفتن به بارسلونا نزده است، هنوز هم این احتمال وجود دارد که مهاجم آرژانتینی نراتزوری را ترک کند. در همین حال اینتر بعد از فروش قطعی مائورو ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن در ازای 45 میلیون پوند، مهاجم آماده دیگری ندارد که در صورت مصدومیت یکی از دو مهاجم فعلی‌اش او را جایگزین کند.

مارتینس به اینتر قراردادی دارد که بند فسخ آن 97.5 میلیون پوند است و اگر بارسلونا حاضر شود او را با این قیمت بخرد، اینتر برای پرداخت رقم مورد نظر سیتی جهت خرید گابریل ژسوس مشکلی نخواهد داشت.

گابریل ژسوس که تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد، در 25 بازی‌اش در این فصل لیگ برتر انگلیس، 10 گل زده و 5 پاس گل داده و به همین دلیل به شدت مورد توجه اینتر قرار گرفته است. با این حال اولویت باشگاه حفظ لائوتارو است و ماروتا هم اعلام کرده که به ماندن این بازیکن 22 ساله خوشبین است.

 

دیدگاه تان را بنویسید