خودروی زانتیا با تیربرق در اتوبان تصادف کرد! / عکس

تصادف خودروی سواری با تیر برق در بزرگراه تهران- قم، یک مصدوم برجای گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ساعت ۰۸:۲۰ دقیقه صبح امروز در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با تیر برق روشنایی در بزرگراه تهران- قم به سمت قم قبل از خروجی کمالیه، مقابل تیر شماره ۲۴۵، شاهدان این حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه ۵۰ را به همراه گروه امداد و نجات ۶ به محل حادثه اعزام کرد.

مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود اعلام کرد: یک دستگاه خودروی سواری زانتیا به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی خود با تیر برق روشنایی وسط جاده برخورد کرده بودکه در پی این برخورد، خودرو واژگون و راننده خودروی سواری که یک مرد ۲۰ ساله بود در داخل خودرو محبوس شده بود.

وی با اشاره به نشت بنزین خودرو افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع برق و رفع نشت سوخت خودرو کردند و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، عملیات رهاسازی خود را آغاز کردند.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از خارج کردن مصدوم از داخل خودرو، بلافاصله شخص را جهت معاینات پزشکی به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند و پس از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه و انتقال آن به حاشیه امن بزرگراه، محل حادثه را از بقایای به جا مانده از تصادف پاکسازی کردند.

علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید