بسته تمرینی کمیته ملی المپیک به ورزشکاران واگذار شد

کمیته ملی المپیک بسته های تمرینی را در اختیار 100 ورزشکار قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک برای حفظ آمادگی جسمانی ورزشکارانی که سهمیه گرفته اند یا به دنبال کسب سهمیه هستند، بسته های تمرینی را تهیه کرد و در اختیار آنها گذاشت. اکنون ۱۰۰ وزشکار بسته تمرینی دریافت کرده اند.

به فدراسیون هایی که سهمیه المپیکشان به نام کشور خواهد بود، تعداد بسته بیشتری داده شده است تا در اختیار ورزشکاران بگذارند. برای نمونه کشتی ۱۸ بسته و قایقرانی ۱۰ بسته دریافت کرده اند.

 وزنه برداری هم که هنوز تکلیف سهمیه های آن مشخص نیست چهار بسته دریافت کرد.

با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا این بسته در اختیار ورزشکارن قرار گرفته تا در صورت فراهم نبودن شرایط حضور درباشگاه ها، بتوانند در منزل تمریناتی را داشته باشند. این بسته شامل دمبل، دیسک تعادلی، انواع کش های تمرینی، نردبان تمرین و مت یوگا است.

همچنین قرار است جلسه ای با حضور نصرالله سجادی  و پیمان فخری سرپرست  و معاون سرپرست کاروان، علی نژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش و خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شود تا درصورت امکان تنها  ورزشکاران المپیکی بتوانند با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را انجام دهند.

 فدراسیون های کاراته، دوومیدانی، تیراندازی، تکواندو، بوکس، والیبال، بسکتبال، شمشیربازی، دوچرخه سواری، تیروکمان و کشتی که دارای سهمیه المپیک هستند و فدراسیون های قایقرانی، تنیس روی میز، ژیمناستیک و وزنه برداری که شانس کسب سهمیه دارند بسته تمرینی دریافت کرده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید