بازنشستگی هشت هزار نیروی آموزش و پرورش در سال آینده

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران حدود هشت هزار نیرو در سال آینده بازنشسته می شوند و تا سال ۱۴۰۰، ۴۵ درصد نیروهای آموزش و پرورش شهر تهران بازنشسته خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جلسه روسای مناطق ۱۹ گانه شهر تهران، با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با رعایت پروتکل های بهداشتی، در محل سالن کنفرانس مدرسه فرزانگان یک منطقه ۶ برگزار شد. در این جلسه عبدالرضا فولادوند گفت: در شهر تهران حدود هشت هزار نیرو در سال آینده بازنشسته می شوند و تا سال ۱۴۰۰، ۴۵ درصد نیروهای آموزش و پرورش شهر تهران بازنشسته خواهند شد.

وی افزود: بالغ بر دو هزار نیرو در سال جدید از طرق مختلف پذیرش خواهند شد و پیگیر اجازه فروش فضاهای مازاد و تایید شورای آموزش و پرورش برای این موضوع هستیم.

وی با اشاره به اینکه همواره در معرکه های سخت با همدلی و هم افزایی مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم ادامه داد: در دوران سخت شیوع بیماری کرونا به سر می بریم و انسان همواره توانسته است با درایت خود بر خطرها و بلایای مختلف غلبه کند و از آنها عبور کرده و پشت سر بگذارد. چهار ماه از روزهای سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و ماشین بزرگ تعلیم و تربیت خوشبختانه به خوبی به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت گفت: زنده بودن و حیات و ادامه نظام تعلیم و تربیت، مرهون کار بزرگ و جهاد گونه معلمان سخت کوش، مدیران زحمت کش، کارمندان پرتلاش و شما مدیران جهادگر است.

فولادوند خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا، فرهنگیان با تلاش مضاعف خود برخی از مشکلات و کاستی‌های تکنولوژی را جبران کردند. هم اکنون نیز، سناریوهای متعددی برای آغاز سال تحصیلی جدید مدنظر است که با تلاش و ذکاوت و تجربه شما مدیران فرهیخته، به محض روبرو شدن با مشکلات، این سناریوهای مختلف را برای پروژه مهر و بازگشایی شکوهمند مدارس برگزار خواهیم کرد.

فولادوند ادامه داد: بخشی از کارها در ستاد پروژه مهر انجام شده و خوشبختانه وضعیت شهر تهران از این بابت مطلوب است و آمادگی خود را برای پروژه مهر پیش رو و ورود دانش آموزان و همکاران مهیا می‌کنیم.

فولادوند از مدیران مناطق نوزده گانه خواست تا با تلاش مضاعف سال تحصیلی آینده را با کمترین حاشیه آغاز کرده و روند کار دچار اختلال نشود.

وی افزود: مدیران محترم از تصمیمات چالش زا خودداری کنند، زیرا هدف کسب رضایتمندی خدا، شهروندان، اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان عزیز در سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل ادامه داد: ما باید با تدبیر، امید را به نسل آینده ساز و شهروندان شریف تزریق کنیم و به عنوان یک سرباز در این سنگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم تا در آرامش، سال خوبی را بتوانیم آغاز کنیم.

وی گفت: رضایتمندی مردم در مباحث مختلف از جمله امتحانات، ثبت نام، پاسخگویی به مردم را باید با سعه‌صدر افزایش دهیم و تلاش کنیم تا با آرامش سال خوبی را آغاز کنیم.

فولادوند در پایان گفت: مدیران مناطق به مجموعه زیردستان خود انگیزه بدهند و با محبت همه را پای کار بیاورند و در این خصوص داشتن روابط انسانی و اخلاق مداری بسیار حائز اهمیت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید