تهیه کننده مسابقه "ایران" عنوان کرد؛

عادل فردوسی‌پور و محمدرضا حسینیان را من به تلویزیون آوردم

تهیه‌کننده مسابقه " ایران" گفت: زمانی که معاون ورزش سیما بودم عادل فردوسی‌پور را خود من به تلویزیون آوردم. ابتدا صدا داشت و تصویر او در برنامه‌ها دیده نمی‌شد و الان هم برخی از بچه‌های ورزشی در زمان حضور من وارد کار اجرا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه " ایران" درباره اینکه در برنامه‌های خود معمولاً سراغ چهره‌هایی چون مهران مدیری در «دورهمی» و محمدرضا گلزار در «برنده باش» رفته است، گفت: با این حال این مسابقه با «دورهمی» و «برنده باش» کاملاً متفاوت است. «برنده باش» چهار شرکت‌کننده داشت که از هر یک ۱۵ سوال پرسیده می‌شد و شاید برخی در سوال سوم هم می‌باختند. مجری مانیتوری داشت که سوالات را می‌خواند و نحوه اجرا در این دو مسابقه بسیار متفاوت است. ما هنرمندان معدودی داریم که بتوانند این مدل و مثل سام درخشانی سوال را بخوانند. ممکن است شما بروید و استاد دانشگاه را هم بیاورید و او هم اگر این حجم از سوالات را تند تند بخواند نمی‌شود اشکال هم نداشته باشد.

رضایت در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا به جای ستاره‌سازی و مجری سازی سراغ چهره‌ها می‌رود، عنوان کرد: این اشکال است یا یک رفتار مثبت است؟ به نظر من حرکت مثبتی است.

وی در واکنش به اینکه با این اقدام تلویزیون طی یک دهه آینده کمتر مجری حرفه‌ای خواهد داشت، گفت: مجری‌ها هم به نوعی وارد تلویزیون می‌شوند. من زمانی معاون ورزش سیما بودم عادل فردوسی‌پور را خود من به تلویزیون آوردم. ابتدا صدا داشت و تصویر او در برنامه‌ها دیده نمی‌شد و الان هم برخی از بچه‌های ورزشی در زمان حضور من وارد کار اجرا شدند. محمدرضا حسینیان در زمانی که سرباز بود من او را برای اجرا به کار دعوت کردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید