ترابوزان ‌اسپور به حکم یوفا اعتراض کرد

باشگاه ترابوزان‌اسپور ترکیه به حکم صادره از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبنی بر محرومیت یک ساله از شرکت در رقابت‌های باشگاهی این قاره رسماً اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از روزنامه فاناتیک ترکیه، باشگاه ترابوزان‌اسپور با استفاده از مدت زمانی قانونی 10 روزه از حکم یوفا به دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد. این باشگاه پرونده 28 صفحه‌ای دال بر رعایت تمامی قوانین مالی جوانمردانه اتحادیه فوتبال اروپا را به CAS ارسال کرد و انتظار می‌رود این دادگاه ظرف 21 روز آینده به بررسی آن بپردازد. البته یوفا نیز با توجه به شکایت باشگاه ترابوزان‌اسپور اسناد لازم را به دادگاه جهانی حکمیت ورزشی ارائه خواهد کرد.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه ترابوزان‌اسپور را به خاطر نقض قانون بازی جوانمردانه اقتصادی یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد. با تحقیقات یوفا ثابت شد این تخلف سال 2016 رخ داده است.

ترابوزان‌اسپور که از مجید حسینی در ترکیب خود بهره می‌برد هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه است و در صورت قهرمانی می‌تواند به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، اما حکم صادره از یوفا مانع این اتفاق خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید