واکنش هنرمندان به درگذشت محمدعلی کشاورز

امین تارخ، پرویز پرستویی، علی نصیریان، سیاوش طهمورث و جمعی از هنرمندان به خبر درگذشت محمدعلی کشاورز واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ برخی هنرمندان به خبر درگذشت محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینما،‌تئاتر و تلویزیون ایران واکنش نشان دادند.

امین تارخ درباره درگذشت این بازیگر بزرگ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران گفت: فقدان آقای محمدعلی کشاورز غم بزرگی است و درگذشت ایشان را به همه ملت ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: درگذشت ایشان لطمه بسیار سنگینی برای همه دوستان، همکاران و علاقه مندان شان است.

این بازیگر سینما تأکید کرد: هنرمندان ما بخصوص نسل پیشین ما یکی پس از دیگری در حال رفتن هستند و سنگینی عدم حضورشان را در بین خود احساس می‌کنیم. البته آنها یادگارهایی گرانبها به لحاظ فرهنگی و هنری را در بین ما به جا گذاشته‌اند که می‌تواند از سنگینی این عدم حضور تا حدی بکاهد.

تارخ با بیان اینکه هر وقت دلتنگ این بزرگان می‌شویم می‌توانیم از طریق فیلم‌ها و سریال‌هایی که از خود به جای گذاشتند با آن‌ها ملاقات کنیم، یادآور شد: اهل هنر خاصه بازیگران، تصویرشان تا ابد از طریق فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آنها نقش آفرینی کردند و حتی برای قرون متمادی در موزه‌ها نیز نگهداری می‌شود و خواهد شد، همیشه زنده هستند.

این بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در پایان سخنان خود گفت: من با آقای کشاورز در سریال «سربداران» و فیلم‌هایی چون «مادر»، «دلشدگان» و «جستجوگر» همکاری داشتیم و افتخار همکاری و حضور در کنارشان را داشتم. امیدوارم روح این هنرمند بزرگ همواره قرین رحمت باشد.

علی نصیریان پس از شنیدن خبر درگذشت محمدعلی کشاورز، در حالی که به شدت متاثر شده بود، با بغض گفت: «کشاورز یک جهان خاطره تئاتری و سینمایی از خود به یادگار گذاشته است.» 

او با بیان این که نمی‌تواند سخن بگوید، گفت: «یک دوست و همراه را از دست داده و به خانواده او و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.»

سیاوش طهمورث درباره شخصیت و تأثیرگذاری این هنرمند فقید گفت: محمدعلی کشاورز مرد و بازیگری بزرگ اما بی‌حاشیه بود، کاری به کار دیگران نداشت و به کار و زندگی خود مشغول بود. محمدعلی کشاورز از پیشکسوتان ما بود.

وی تأکید کرد: بیش از نیمی از کارهایی که محمدعلی کشاورز انجام داد بسیار عالی بودند و در عرصه فرهنگ و هنر ایران ماندگار هستند.

طهمورث با بیان اینکه در مجموعه‌های «سلطان و شبان» و «گرگ‌ها» با محمدعلی کشاورز همکاری داشتم، تصریح کرد: امیدوارم ما کمتر گرفتار این مصیبت بشویم که دیگران از کنارمان بروند و از دستشان بدهیم.

پرویز پرستویی و جمعی از بازیگران با انتشار پست هایی به خبر درگذشت محمدعلی کشاورز واکنش نشان دادند.

واکنش پرویز پرستویی به درگذشت محمد علی کشاورز

 

 

عزتی

 

 

رضا

 

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

 

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

واکنش ها به درگذشت کشاورز

 

 

 

10

 

11

 

 

12

 

 

دیدگاه تان را بنویسید