فصل جدید «فرار از زندان» ساخته می شود؟

با گذشت دو سال از پخش آخرین قسمت «فرار از زندان»، زمزمه‌هایی درباره ساخت فصل ششم این سریال پرطرفدار به گوش می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سریال فرار از زندان اولین بار که در سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از شبکه فاکس پخش شد، با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شد. بنابراین پخش فصل پنجم این سریال هیجانی در سال ۲۰۱۷ تمام چیزی بود که طرفدارانش می‌خواستند. حالا با گذشت چند سال از انتشار آخرین اپیزود فصل پنجم، مخاطبان بی‌صبرانه در انتظار شنیدن خبر تمدید این مجموعه تلویزیونی هستند.  

دامینیک پرسل (Dominic Purcell) بازیگر نقش لینکلن باروز در این سریال، دسامبر سال ۲۰۱۷ اعلام کرد فصل ششم فرار از زندان در دست ساخت است. این خبر در ژانویه سال ۲۰۱۸ از سوی شبکه فاکس نیز تایید شد. اما فیلمنامه‌نویسان این مجموعه در تابستان سال ۲۰۱۹ با رد احتمال ساخت دنباله این مجموعه، امید طرفداران را ناامید کردند. این در حالی است که بازیگران این سریال آمریکایی در ماه‌های اخیر پست‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند که بار دیگر به این احتمال قوت بخشیده است.

در آخرین مورد، سارا وین کالیز (Sarah Wayne Callies) بازیگر نقش سارا اسکافیلد عکسی را از شخصیت سارا در کنار مایکل اسکافیلد (با بازی ونتورت میلر)، بازیگر نقش اصلی سریال، و یک نوزاد منتشر کرد. عکسی که بسیاری از طرفداران آن را به عنوان بخشی از سیر داستان در فصل جدید تعبیر کردند.

پرسل نیز نوامبر سال ۲۰۱۹ تصویری از شخصیت خود در نقش برادر مایکل اسکافیلد در سریال منتشر کرد و نوشت: (سریال) در مسیر درستی قرار دارد. ما در حال کنار هم قرار دادن قطعات هستیم. این کار فرآیندی طولانی و زمان‌بر است بنابراین دندان روی جگر بگذارید. #فراراززندان۶

تمام این پست‌ها نشان می‌دهد که ممکن است فصل ششم این سریال زودتر از آن‌چه فکرش را می‌کنید، منتشر شود.

فرار از زندان (Prison Break) یک درام آمریکایی به کارگردانی پل شیورینگ است که از اوت ۲۰۰۵ تا می ۲۰۱۷ در قالب پنج فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان این سریال در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید