تیم فصل بعد امید ابراهیمی مشخص شد

ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته یوپن بلژیک اعلام کرد فصل آینده برای الاهلی قطر به میدان می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ باشگاه یوپن بلژیک روز گذشته اعلام کرد امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی فصل آینده در این تیم نخواهند بود و برای آنها آرزوی موفقیت در باشگاه جدیدی را دارد.

امید ابراهیمی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش، در خصوص پیوستن به یوپن بلژیک اظهار کرد: یک سال قبل با توجه به قراردادی که با الاهلی داشتم، شرایطی که به وجود آمد و پیشنهادی که از یوپن بلژیک به دستم رسید، تصمیم گرفتم به این تیم بروم.

او با بیان اینکه علاقه داشتم تجربه خوبی در اروپا به دست آورم، ابراز کرد: لیگ بلژیک خیلی محکم و خوب بود و خودم از حضور در یوپن رضایت داشتم؛ فکر می‌کنم سرمربی تیم نیز از عملکرد راضی بود. در ۱۸ مسابقه شرایط خوبی داشتم ولی بخاطر کرونا، وضعیتی به وجود آمد تا ادامه‌ی لیگ را برگزار نکنند و بازی‌ها لغو شد.

هافبک ایرانی فصل قبل یوپن درباره تعطیلی ژوپیر لیگ بلژیک ابراز کرد: لیگ بلژیک با سایر کشورهای اروپایی شرایط متفاوتی داشت چون از دور اول مسابقاتِ لیگ، تنها یک بازی باقی مانده بود و پس از آن به دیدارهای پلی‌آف می‌رفت ولی نمی‌دانم چه شرایطی بود که تصمیم گرفتند رقابت‌ها را مثل هلند ادامه ندهند، اما سایر کشورها لیگ‌های خود را دنبال کردند.

ابراهیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تعطیلی لیگ بلژیک بخاطر مشکلات مالی بوده است یا خیر، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم به دلیل مسائل مالی لیگ بلژیک را تعطیل کرده باشند ولی شرایط بیماری در آن برهه از زمان که این تصمیم‌ها را گرفتند، مطلوب نبود.

او در خصوص شرایطی که در زمان تعطیلی بازی‌ها و در قرنطینه خانگی داشت، اظهار کرد: به نظرم در دوران کرونا لاغرتر هم شدم. تا زمانی که در بلژیک بودیم، از طرف باشگاه برنامه‌ی روزانه تمرینی داشتیم و باید کارهایی که انجام می‌دادیم را برای باشگاه می‌فرستادیم ولی طی دو هفته اخیر که به ایران آمدم، تمریناتم را به صورت منظم ادامه می‌دهم تا برای شروع فصل جدید آمادگی لازم را داشته باشم.

هافبک تیم ملی ایران یادآور شد: باشگاه یوپن یک برنامه تمرینی را در یک گروه واتس‌اپی می‌فرستاد و تمام بازیکنان موظف بودند تمام تمرینات را هر روز انجام دهند و برای دو نفر از مربیان بدنساز ارسال کنند. روز به روز جلو می‌رفتیم، اما از زمان تعطیلی لیگ به تهران برگشتیم.

ابراهیمی پیرامون تعهدات مالی که باشگاه‌های بلژیکی در دوران کرونا داشتند، ابراز کرد: خیلی از باشگاه‌ها تصمیم گرفتند تا حقوق بازیکنان خود را کم می‌کنند ولی خیلی از تیم‌های بلژیکی هم اعلام کردند برنامه‌ای برای کسر قراردادها ندارند. باشگاه یوپن حقوق بازیکنان را کم نکرد ولی ما به اتفاق تمام بازیکنان تصمیم گرفتیم تا درصدی از قراردادمان را به‌عنوان کمک به بیمارستان‌های یوپن تقدیم کنیم، اما باشگاه هیچ فشاری برای کسر قرارداد ما نداشت و تاکید کرد ما تا روز آخر حقوق‌تان را پرداخت می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه هنوز یک سال از قراردادم با باشگاه الاهلی قطر مانده و بازیکن این تیم هستم، گفت: چند روز قبل مدیران الاهلی با من تماس گرفتند تا در چه روز و چه ساعتی به باشگاه اضافه شوم. در حال حاضر در تهران هستم ولی به دنبال کارهایم هستم تا در اولین فرصت به دوحه بروم و به الاهلی ملحق شوم.

دیدگاه تان را بنویسید