تاکید جمال شورجه بر ادامه ساخت سریال موسی (ع)

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با جمال شورجه، کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما، دیدار و روند درمان او را پیگیری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سید محمد طباطبایی در ادامه طرح «ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر»  به همراه مدیران موسسه به دیدار جمال شورجه رفت. در این دیدار که در منزل این کارگردان پیشکسوت انجام شد سید احمد میرعلایی، تهیه کننده سینما نیز حضور داشت.

جمال شورجه در این دیدار ضمن اشاره به مشکلات پیش‌رو برای ساخت سریال موسی (ع) بار دیگر بر تلاش برای رفع موانع و آغاز به کار تولید این سریال تاکید کرد.

او همچنین با اشاره به توانمندی‌های سینمای ایران بر ضرورت توجه به ساخت آثاری در حوزه موضوعات مرتبط با معرفی و تبیین جهان‌بینی اسلام و قرآن تاکید کرد.

همچنین در این دیدار مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به جایگاه جمال شورجه در سینمای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: نقش و تاثیر آقای شورجه در سینمای بعد از انقلاب انکار ناشدنی است.

طباطبایی به آثار ساخته شده توسط این سینماگر پیشکسوت گفت: جمال  شورجه با اعتقاد فیلم می‌سازد. می‌توانیم آثارش را نقد کنیم اما باید اذعان کنیم که او با اعتقاد و باور فیلم ساخته است.

او ادامه داد: وقتی آقای شورجه فیلم ۳۳روز را ساخت با اعتقاد این کار را کرد نه این‌که فقط بخواهد کاری در مورد مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی کرده باشد. در مورد دیگر فیلم‌های او هم همین موضوع صدق می‌کند.

طباطبایی با اشاره به سریال موسی (ع) و اظهار امیدواری برای رفع موانع تولید آن گفت: از همه دوستان رسانه‌نگار خود می‌خواهم در این مسیر به کمک آقای شورجه بیایند تا با همراهی و همگرایی کمک کنیم شرایط تولید موسی (ع) فراهم شود.

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین روند درمانی این پیشکسوت سینما را پیگیری کرد.

دیدگاه تان را بنویسید